{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

NAAAS!!!!!:@@ {{forumTopicSubject}}

Iiiiih!
Igår da jeg lige havde været til springning på Ole skulle jeg jo naturligvis trække ham ud af traileren. Så kom min hund løbende mod rampen på Ole blev bange og sprang lidt op i luften og landte lige på min højre lilletå med forhoven. Han vejer ca. 650kg og har sko på s':
Nu er den fuldstændig blå overalt!!!:o
Av ava v..

- andre der har skader fra heste der har trådt på dem:D?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NAAAS!!!!!:@@
  • #1   9. nov 2007 Av av... ja jeg har et område med helt hård hud, fordi en hest for 2-3 år siden trådte på mig Ö... sick !

• #2   9. nov 2007 av av s: har prøvet det mere end en gang /: gør virkelig ondt.. engan mig og min kærste var ude at gå en tur med hunden, og drejede fra vejen og ind i skoven kom der tre store heste gående s: og så stod man ligsom bare der og anede hværken fra eller til(der går mange heste i områedet). vi regnede os frem til at de nok kom fra rideskolen(havde noget MEGET fint udstyr på på marken hehe) så vi begyndte at trække dem med ned af.. og så skulde den store af dem lige plasere dens store plader på min fod s: den gør stadig ondt og det er over et halvt år siden smiley

• #3   9. nov 2007 Røsle&Pls.mnd. m. fsnt ª. GO Gepetto News - fork.
    årh havd o: !

Cæcilie K
    Ush ville sgu ikke være gpdt hvis den var knust!!s:

The Green Dream Team ! xD .
    Stadig?:o .. Det var længe den er øm!

sara N
    Hehe, smart nok det med ustyret:D
    - uuuuuuuuuuh s:

• #4   9. nov 2007 Auch, det lyder til at gøre ondt alle jeres historier ;S
    Jeg er ikke rigtig blevet trådt på, men her i sommers, var der en lille 3'er pony der bed mig på højre hånd, på 4 af fingrene, lige der hvor de begynder (forståeligt?) Også stejlede den, da jeg fik min hånd ud af munden på den, fik jeg det så datligt fordi det gjorde så ondt, at jeg var ved at besvime. Jeg blev nødt til at sidde med hånden i vandtruget i flere minutter :S
    Det er nogle måneder siden nu, og jeg har stadig et lille ar på lillefingeren efter det ;S

• #5   9. nov 2007 min sotretå negl faldt engang af fordi min første pony trådte på den og flyttede sig ikk! og så har jeg spunget senen der går fra hælen og op i benet fordi tornado blev bange og hoppede ind i mig smiley

jeg var til tandlæge idag hvor jeg fik lavet rodbehandling, det gør bare nas smiley

hehe

• #6   9. nov 2007 Jeg har ikke fra de har trådt på mig, men faldt af Yankee sidste år og brækkede bækkenet... Det kan jeg stadig mærke...

• #7   9. nov 2007 arhh.. nas. man lyder som om det gør rigtig ondt.. jeg har en blå storetå negl, fordi min ene pony trådte på mig..

• #8   9. nov 2007 Ik lige det, men har fået rykket hele læben af inde i munden, så jeg måtte sys med 30 sting, inde i munden, gjorde fandeme også nas.....

• #9   9. nov 2007 ja, jeg faldt af og min fod hang fast i stigebøjlen. Så min fod blev slemt forstuvet, og så havde jeg forstrukket akillescenen. AV !! Helt oppe i ballen.

• #10   9. nov 2007 Uf, jeres historier lyder voldsomme !!!!

Jeg er faktisk blevet trådt rimmelig mange gange over fødderne af heste , men heldigvis har det ikk været nogle gange , hvor det var rigtig slemt !!

Hestene på min rideskole, kigger sig ikk altid for, hvor de sætter deres hove , så er tit blevet tråpdt på !!! Det gør bar' nas !!!
    Den dejligste fjordhoppe der står på min rideskole , kom til at træde på mig, uden at hun opdagede det, så hun flyttede sig ikk !! F*ck det gjord nas !! Fik til sidst skubbet hende væk, men så haltede jeg altså ogs' bagefter !!

Miin dejliige Emma , har ikk gjort det , endnu :b LOL

• #11   9. nov 2007 http://youtube.com/watch?v=r2jP-W7OJUM ':
    hehe ja:D hehe heste der går med eskadron dækner, klokker og grimer (tror faktisk også der var en med gemacher) på markenm, bor nok k ved en tilfældig bondemand haha:P

Kommentér på:
NAAAS!!!!!:@@

Annonce