{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

lidt sjovt {{forumTopicSubject}}

verdenshistorien - kort fortalt >>manden opdagede kvinden og opfandt sex>kvinden opdagede sex og opfandt hovedpinen>>manden opdagede ordet og opfandt samtalen>kvinden opdagede samtalen og opfandt sladeren>>manden opdagede farverne og opfandt maling>kvinden opdagede malingen og opfandt make up>>manden opdagede våben og opfandt jagten>kvinden opdagede jagten og opfandt minkpelsen>>manden opdagede landbrug og opfandt mad>kvinden opdagede mad og opfandt slankekuren>>manden opdagede handel og opfandt pengene>kvinden opdagede pengene og så gik det hele galt...


En sjov viden.
Vidste du at..>>Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok >energi til at varme en kop kaffe?>(Er næppe det værd)>>>>Hvis du prutter uafbrudt i 6 år og 9 måneder vil der være produceret nok >gas til en atombombe?>(Så ligner det noget!)>>>>Hjertet producerer så stort et pres når det pumper blod ud i kroppen at det >kan sprøjte 914,40 cm?>(Oh My God.!)>>>>En gris' orgasme varer i 30 minutter?>(I mit næste liv vil jeg være en gris)>>>>>En kakerlak kan leve i 9 dage uden dens hoved før den dør?>(Uhyggeligt!)>>(Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen)>>>>Hvis du banker dit hoved ind i væggen bruger du 150 kalorier i timen?>(Prøv ikke det derhjemme. Men måske på arbejdet)>>>>Hannen hos vandrende pinde kan ikke parre sig når dens hoved er fastgjort >til kroppen. Hunnen tager initiativet til sex ved at rive hannens hoved af?>("Skat, Jeg er hjemme. Hvad f...?!")>>>>En loppe kan hoppe 350 gange så langt som dens kropslængde? Det svarer til >at et menneske hopper længden på en fodboldbane.>(30 minutter... heldige gris. Kan du forestille dig det??)>>>>Havkatten har over 27,000 smagsløg?>(Hvad kan være så velsmagende på bunden af havet?)>>>>Nogle løver parrer sig over 50 gange om dagen?>(Jeg vil stadig være en gris i mit næste liv - kvalitet frem for kvantitet)>>>>Sommerfugle smager med deres fødder?>(Noget jeg altid har ønsket at vide!)>>>>Den stærkeste muskel i kroppen er tungen?>>(Hmmmmmm........)>>>>Højrehåndede mennesker lever, i gennemsnit, 9 år længere end >venstrehåndede?>(Godt så!)>>>>Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?>(OK, det er jo nok meget godt........)>>>>En kats urin lyser under sort lys?>(Gad vide hvem der har betalt for at finde ud af det?)>>>>En struds' øje er større end dens hjerne?>(Jeg kender mennesker med samme problem)>>>>Søstjerner har ingen hjerner?>(Sådan nogle mennesker kender jeg også)>>>>Isbjørne er venstrehåndede?>(Hvis de skifter, vil de leve meget længere)>>>>Mennesker og delfiner er de eneste arter der har sex for lystens skyld?>(Hvad med grisen??)>>>>>Nu hvor du har smilet mindst én gang, er det din tur til at sprede >dumhederne og sende dem til nogen du synes trænger til et smil (måske endda >et grin....)>

Kender du forskel?
>....på damer og rigtige kvinder ?
>
>Damer: Hvis du ved et uheld har kommet for meget salt i den mad, du er ved
>at lave, så læg en rå kartoffel i gryden. Den vil opsuge det overflødige
>salt.
>Rigtige Kvinder: Hvis du ved et uheld har oversaltet maden, er det sgu
>bare ærgerligt.
>
>Damer: En nem kur mod hovedpine er at skære en limefrugt over og gnide
>den mod panden. Det klarer hovedpinen.
>Rigtige Kvinder: Tag en limefrugt, bland den med tequila og chili og drik
>det. Du har ganske vist stadig hovedpine, men nu er du ligeglad.
>
>Damer: Ved at lægge en lille skumfidus i bunden af en vaffelis kan man
>undgå, at isen drypper.
>Rigtige Kvinder: Sug for pokker isen ud af bunden af vaflen. Du ligger
>alligevel garanteret på sofaen med benene oppe og spiser den.
>
>Damer: For at undgå at kartofler spirer, kan man lægge et æble ned i posen
>til dem.
>
>Rigtige Kvinder: Køb kartoffelmospulver og opbevar det i et køkkenskab i
>op til et år.
>
>Damer: Kager får en pæn, blank overflade, hvis de bliver penslet med
>æggehvide inden bagningen.
>Rigtige Kvinder: Der står ikke noget på Amos færdigblandinger om at kagen
>skal pensles. Lad være med det.
>
>Damer: Hvis du har svært ved at åbne et glas marmelade el.lign. kan du
>prøve med gummihandsker på. De giver et bedre greb .
>Rigtige Kvinder: Bed din lækre, rige single-nabo om at åbne det!
>
>Damer: Lad være med at hælde overskydende rødvin ud. Det kan fryses i
> isterningbakker og bruges senere i saucer.
>Rigtige Kvinder: Hvad er overskydende rødvin?


GRILLSÆSON!>Efter en lang og kold vinter, er sommeren endelig over os, og så skal vi>grille.>Det er derfor nødvendig lige at opfriske etiketten omkring denne sublime>udendørs madlavningsform, da det er den eneste form for madlavning rigtige>mænd foretager sig - formentlig fordi der er et element af fare involveret.>>>Rutine:>1 Kvinden køber maden>2. Kvinden laver salat, forbereder grøntsager og laver dessert.>3. Kvinden forbereder kødet, marinerer m.v., placerer det på en>bakke sammen med krydderi, saucer, grill-bestik m.v og bringer det til>manden, der står ude ved grillen med en øl i hånden.>>VIGTIGT:>4. Manden placerer kødet på grillen.>>Mere rutine:>5. > Kvinden går ind for at forberede og gennemføre borddækning>6. Kvinden kommer ud for at fortælle manden, at kødet er ved at>brænde på. Han siger tak, og beder hende hente endnu en øl mens han klarer>situationen.>>VIGTIGT igen:>7. Manden tager kødet af grillen og rækker det til kvinden.>>Rutine, rutine, rutine;>8. Kvinden forbereder tallerkner, salat, brød, tilbehør, servietter>og saucer og sætter det på bordet.>9. Efter måltidet ryder kvinden bordet og vasker op.>10. Alle roser manden for det dejlige måltid.>11. Manden spørger kvinden om hun har nyt sin "fridag", og>konkluderer på reaktionen, at det er umuligt at gøre kvinder tilfredse!>>Hvad er problemet????????>


Kommentarer på:  lidt sjovt
Kommentér på:
lidt sjovt

Annonce