240 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hjælp til engelsk"
Hjælp til engelsk
I engelsk skal jeg fremlægge om et historisk forhold (romantisk) mellem 2 personer... Men jeg kan bare ikke finde ud af hvem det skulle være om, derfor ville jeg høre om I har nogle forslag? Hvis...
I engelsk skal jeg fremlægge om et historisk forhold (romantisk) mellem 2 personer... Men jeg kan bare ikke finde ud af hvem det skulle være om, derfor ville jeg høre om I har nogle forslag? Hvis...
Skrevet af: B-Alert og Cathrine - 15. sep 2015
Hjælp til engelsk
Hvordan ville i sige: [b]Imens vi reparerede kanen, sad julemanden og Rudolf og drak varm kakao og spiste småkager.[/b] :) På engelsk :) På forhånd mange tak :)
Hvordan ville i sige: [b]Imens vi reparerede kanen, sad julemanden og Rudolf og drak varm kakao og spiste småkager.[/b] :) På engelsk :) På forhånd mange tak :)
Skrevet af: Kawaii :3 - 9. dec 2014
Hjælp til engelsk.
Hvordan vil i formulere denne sætning til engelsk? "Dette fik blot damen til at blive endnu mere vred"
Hvordan vil i formulere denne sætning til engelsk? "Dette fik blot damen til at blive endnu mere vred"
Skrevet af: Linnea Albrechtsen - 10. dec 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 147 Svar: 674
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
hjælp til engelsk ord