{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Min stil ? {{forumTopicSubject}}

Hvis i gider læse ? retter for stavefejl osv senere d:

Vold er et vidt begreb. Det kan være alt fra et lille klask, til groft overfald. Det kan være en af dine venner der fyrer en dårlig joke af og man stikker ham en ’dummeflad’ og det kan være et voldsomt overgreb med kniv o.lign. Vold er overalt. Det kan ikke undgås, men det kan kun mindskes og nedarbejdes. Personligt er jeg meget voldelig. – ikke altid bevidst, men jeg har svært ved at udtrykke mig verbalt.
Jeg synes personligt vold kun burde udføres i forsvar. – men hvad forsvarer man sig fra? Som regel forsvarer man sig selv fra folk der overfalder én; voldtægt, tilnærmelser, osv. Folk udøver ofte også vold i forbindelse med ekstreme holdninger. Tag fx fodbold. – hooligans. De går så meget op i en sport at de går til ekstremerne. Jeg tvivler dog på at det kun er fodbolden de går op i – snarere lysten til at slås.

Mange af de mennesker man hører om idag, som har begået voldelig kriminalitet, har heller ikk haft en god opvækst; incest, voldelig fædre/stedfædre, alkoholiserede forældre – generelt svigt. Men mange af dem som har været udsat for ovennævnte, har også klaret sig godt. Jeg tror at mange af de kriminelle føler hævn. Hævn over at være svigtet, men hvis det var mig, tror jeg at jeg ville, eller i hvert tilfælde prøve, at være et godt forbillede for mine kommende børn. For mig er hævn ikke vigtigt, men derimod at man ikk svigter selv. Mange af de kriminelle er også blevet opgivet. – røget fra instituiton til institution.

xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stil ?
  • #1   18. nov 2007 det er gooooooooodt (:

  • #2   18. nov 2007 nææ gider faktisk ikke at læsse smiley

  • #3   18. nov 2007 Jo, men min lærer sagde at det ikk længden der gjorde den god, men indholdet xD og tak for ros d:

  • #4   18. nov 2007 Vold er et vidt begreb. Det kan være alt fra et lille klask, til groft overfald. Det kan være en af dine venner der fyrer en dårlig joke af og man stikker ham en ’dummeflad’ og det kan være et voldsomt overgreb med kniv o. lign. Vold er overalt. Det kan ikke undgås, men det kan kun mindskes og nedarbejdes. Personligt er jeg meget voldelig. – ikke altid bevidst, men jeg har svært ved at udtrykke mig verbalt.
    Jeg synes personligt vold kun burde udføres i forsvar. – men hvad forsvarer man sig fra? Som regel forsvarer man sig selv fra folk der overfalder én; voldtægt, tilnærmelser, osv. Folk udøver ofte også vold i forbindelse med ekstreme holdninger. Tag fx fodbold. – hooligans. De går så meget op i en sport at de går til ekstremerne. Jeg tvivler dog på at det kun er fodbolden de går op i – snarere lysten til at slås.

    Mange af de mennesker man hører om i dag, som har begået voldelig kriminalitet, har heller ikke haft en god opvækst; incest, voldelig fædre/stedfædre, alkoholiserede forældre – generelt svigt. Men mange af dem som har været udsat for ovennævnte, har også klaret sig godt. Jeg tror at mange af de kriminelle føler hævn. Hævn over at være svigtet, men hvis det var mig, tror jeg at jeg ville, eller i hvert tilfælde prøve, at være et godt forbillede for mine kommende børn. For mig er hævn ikke vigtigt, men derimod at man ikke svigter selv. Mange af de kriminelle er også blevet opgivet. – røget fra institution til institution.


    Har rettet hvad jeg lige kunne se.
    men du skal huske at det ikke hedder "ikk" men "ikke" med e


  • #5   18. nov 2007 signe ilsøe (team SVR )

    Oh d: mange tak! d:


  • #6   18. nov 2007 ikk = ikke smiley rigtig god stil..

  • #7   18. nov 2007 Jeg tvivler dog på, at det kun er fodbolden de går op i – snarere lysten til at slås.


  • #8   18. nov 2007 Jeg kan ikk finde mere end det .

  • #9   18. nov 2007 Tak smiley !

  • #10   18. nov 2007 såå liidt smiley . er ret dårlig til sådan noget selv . syns det er rigtig flot skrevet . kun en lille ting . pas på der ikk kommer for mange af de der : - ind ..

Kommentér på:
Min stil ?

Annonce