{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Hest forskellige steder i Danmark {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg gad godt at vide hvor dyrt det er at have hest rundt om i landet. Der er jo kæmpe prisforskel på at have hest på Sjælland fremfor et sted i Jylland. Hvis der er en der ved noget om det, og har lyst til at lave en liste med noget der minder om gennemsnittet for Nordjylland, Vestjylland, Midtjylland/Østjylland, Sønderjylland, Fyn og Sjælland, ville det være en KÆMPE hjælp. Især Fyn og Midtjylland:) Jeg har prøvet at Google mig frem til det, men kan simpelthen ikke finde ud af det. På forhånd mange mange tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hest forskellige steder i Danmark
  • #1   23. sep 2023 Der er også kæmpe stor forskel på priserne på sjælland..
    Jeg har hest for ca 3500 inkl alt - både forsikring, foder, smed, planlagt dyrlæge, opstaldning osv.
    Har jeg hest 15 min syd på, kommer jeg til at give 3500 for opstaldning alene. ??

• #2   24. sep 2023 Der er så stor forskel jeg giver Max 1500 i måneden for alt også forsikring og mugning dyrlæge smed osv på min pony.
    Eneste jeg skal er at komme og strigle og tuller med hende

Køre jeg 5 kilometer mod øst så koster opstaldning 2600 kr alene og så skal foder findes vedsiden af og man skal muge og finde penge til dyrlæge og smed og forsikring

Kommentér på:
Hest forskellige steder i Danmark

Annonce