{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Tror jeg er i chok ? {{forumTopicSubject}}

..
Nøj en dag .. I får historien, og til dem der gider at læse dette; TaK smiley !!

Jeg skulle ud og kigge på hest i dag .. I håbet om at finde MIN FØRSTE HEST .. En islænder vallak på 9 smiley Jeg glædede mig, og var da spændt, men jeg havde enlig ikke særlig store forventninger, for jeg har prøvet en del andre uden held .. Da jeg ser ham i boksen, synes jeg bare han ser SÅ kær ud. Meeen .. Det var jo på rideturen, hvor det virkelig tællede. Jeg var nervøs da jeg satte mig op .. Hvordan ville det her lige gå? .. Han var rigtig sød og rolig, vi satte fart på .. Åh Gud, kunne jeg mon lige få ham i tölt ? ö .. Men det kunne jeg skam smiley Og det var da også én god af slagsen smiley !! Lige da vi skal til at dreje af ved et sving i skoven, kommer der en pige ridende på en stor hest, og de andre heste som var med på turen, var straks på vej hjemad igen og én af pigerne faldt af hesten i farten ö .. Hvad gjorde han? .. Ikke en s*** smiley Han var total kold og ligeglad, og jeg må da nok sige at jeg blev NOGET overrasket xD Ja .. Han var så rolig og har bare et PERFEKT sind smiley En 6-årig pige har redet ham x) Ja, og nu sidder jeg her .. 5 timer senere, og glæder mig til weekenden, hvor jeg skal have ham på prøve .. Det er helt vildt så hurtigt det er gået .. Og jeg tror slet ikke jeg har fattet det ?! ö Måske .. Er jeg på vej til at få min første hest ? smiley ufatteligt .. xD
Håber ikke det her blev et stener-emne smiley Blev bare NØD at komme ud med glæden smiley - Ja! Glædes-udbruds-emne

- Lisa smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tror jeg er i chok ?
Kommentér på:
Tror jeg er i chok ?

Annonce