{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning Lemvig.
  • #1   8. feb Nu ved jeg ikke om du er kendt i området i forvejen, men der er noget i gudumlund det Peter skikild havde før i tiden. Så er der også noget ude omkring Klosterheden, måske det er det som hedder stald klosterheden? Der er også noget ude omkring gjelleode stald grøn et eller andet dog vidst ikke det bedste sted.

    Enghavegård nær nørrenissum (hvor jeg står) har pt ikke plads og må indrømme at "vi" og er noget kræsne med hvad vi tager ind. Ikke at jeg ejer det, men de spørger altid os nuværende opstaldere om vi godkender det inden de tager evt nye opstaldere ind.
    Der er dog et islænder sted på den anden side af "vores" men om de tager opstaldere ind ved jeg ikke. Nu ved jeg godt at du ikke vil/kan på ride skole, men måske man kunne være fræk nok til at høre dem om hvor der er gode privat opstaldningssteder og da især hvis du ender med at blive medlem af den rideklub (går udfra du har islænder) du kunne måske også spørge dem som har den alternative rideklub VEST ved at de jævnligt har ture i Klosterheden så nogle af dem må vel være opstaldet i nærheden.
    Ved godt at jeg er til eminent lidt hjælp, men det her er lige det bedste jeg kan komme på og min opfattelse er at man desværre ikke får mange svar/henvendelser når man slår opslag op i de diverse "heste udstyr/ spørgsmål lokalt grupper" på facebook.


Kommentér på:
Opstaldning Lemvig.

Annonce