8. okt 2007 Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 7 Emner: 200 Svar: 433
TARZAN ELLER LUKAS, SÆLGE ELLER KØBE?? {{forumTopicSubject}}
Ja.
her er lige lidt i skal læse hvis i gerne vil hjælpe mig??
Tarzan er min dejligeste lille skimle pony, PÅ STALDEN og nogle gange da også i ridningen.
jeg er så træt af at kæmpe store kampe hver anden dag man skal ride, og træt af at den bliver bange fiser af H til og bukker samt stejler, hvis altså der bare er det mindste i vejenn for den . ! ?
Han vil heller ikke gå ned i den ene ende af ridehuset for uha. der står nogl espring, HALLO de har stået der de sidste 2 år ! .
næ nej dem skal man sg* også være bange for!
aarrrr, hvor er det bare irriterende, for når HAN VIL er han jo bare super duper, springer 110 baner på ham, tempo spring og det hele, går til bidet <i>NåR HAN VIL!</i>
Og ja, min far har bare den <i>dejligeste DV</i> stående, til 120-30 tusinde, men han skal jo typisk nok sælges for de penge. Tarzan kan man sgu kun få 45 tusinde for pga. hans temperament og hans alder, men nogle gange tvivler jeg bare på om han VIRKELIG er 10 år , jeg ville nok nærmere tro at han var 6-7 år gammel, grundet hans opførsel.
Jeg vil iøvrigt også meget hellere ride hest, sådan en hest som Lukas, 6 år DV (ligeglad med racen) og så springer han bare fantastiskt, virkelig en hest man kan <i>stole</i> på!..
Skal jeg sige til min far at jeg godt kunne tænke mig at få Lukas?? og sige til ham at jeg i virkeligheden ikke holder ligeså meget af Tarzan som jeg burde??
Eller skal jeg bare have dårlig samvittighed og bære over med ham i de næste 2-3 år.
desuden kender jeg kun disse: Nikolai(berider), niels(berider), Phine/josephine(17 årig dygtig næsten berider) og Tine(som har redet ham siden han var 4) der kan ride ham, altså han stak fandm* af med min gamle underviser Marianne.
okt 2004
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.059
aug 2006
Følger: 110 Følgere: 107 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 2.008
Hvis du fortsætter med Tarzan, mister du måske modet og lysten til at ride, fordi du intet får ud af det.
Snak med din far om det.
Og en helt anden ting; Jeg ville nok ikke give 45.000 kr., for en pony der opfører sig som du beskriver Tarzan.
okt 2007
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 7 Emner: 200 Svar: 433
Jeg ved ikke havd der er bedst, for min far ville jo bare være mærkelig i hovedet, hvis jeg kom og sagde det til ham, men samtidg ville jeg være mere lykkelig hvis jeg fik Lukas..
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.203
okt 2007
Følger: 94 Følgere: 90 Heste: 7 Emner: 200 Svar: 433
Okay, men det er der mange der vil, for ponyen har sg* kapecitet til det, han skal bare sættes på plads, og det har jeg bare ikke gjort, bliver bare i dårligt humør af ham, og, jeg overdriver mkse lidt, jeg er ked af det og jeg er sur!
TARZAN ELLER LUKAS, SÆLGE ELLER KØBE??