{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.865 visninger | Oprettet:

Smerter i højre side - hmm? {{forumTopicSubject}}

Den sidste uges tid har jeg haft en del smerter i højre side, lige over hoften, sådan lidt inde bagved

i starten var det kun hvis jeg bøjede mig, men nu kommer det i lange periode, voldsommere end før

Måtte opgi at male stald i dag fordi jeg nu ikke engang kan sidde ned..

Min mor siger det måske er tarmene, men hva kunne det være? vi ender nok med at ta til lægen men kunne være rart at vide hvad det muligvis kunne være.. har i nogle anelser om hva det kan være?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smerter i højre side - hmm?
Kommentér på:
Smerter i højre side - hmm?

Annonce