{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

At bryde en aftale {{forumTopicSubject}}

Halløjsa HG'er smiley

Hvis din veninde bryder en aftale med begrundelsen:
Jeg gider ikke ..

- Hvordan 'reagere' du så?
Er du ligeglad? Sys det er helt O.K, eller bliver du sur?

Mig og min veninde havde aftalt flere dage i forvejen, at at hun skulle se Oddi. Da vi snakkede sammen i telefonen (på dagen) siger hun, at hun først skal I BAD?! Nånå, fint nok smiley .. Hun må da selv om, at hun bare kommer til at stinke igen når hun kommer hjem xD .. Det skal siges at kl. var 2, og alle ved vidst hvor tidligt der bliver mørkt disse stunder? smiley Hun sagde 20 min. så var hun færdig .. Fint nok. Efter nok 30 min. ringer JEG og spørger om vi ikke bare skulle hente hende om 15 min. (hun skulle bare tørre hår) ..
- Jeg har altså ikke lyst i dag.
Får jeg så smækket i hovedet! Der tændte sig en djævel i mig, og jeg gik total i selvsving! Der havde jeg gået og ventet .. I jeg ved ikke hvor længe, på at komme ned til min hest! Så siger damen .. SA .. - sørme .. at hun IKKE GIDER?! Hvorfor ikke sige det INDEN hun skulle i bad og alt muligt? Så kunne jeg da komme ned til ham i ordenlig tid? Jeg har haft ham i over 2 uger! Og får så afvide af min VENINDE, at hun enlig ikke GIDER?! :S Jamen - fedt?! Så bliver man bare IKK' skuffet?

- Så får hun sQ bare ikke LOV til at se ham xD

Puuuha, det blev en ordenlig smørre med en del store bogstaver, men håber der er lidt forståelse for, at jeg blev lidt tosset xD

- Tak til dem som gad læse det smiley Til jer der ikke gad - forståelse xD .. Men i må gerne svare på spørgsmålet hvis I lyster x)

- Lisa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At bryde en aftale
Kommentér på:
At bryde en aftale

Annonce