{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Hvem skal jeg tro på? {{forumTopicSubject}}


Det her kan virke lidt indviklet ..

Jeg har for ikke særlig længe siden købt hest. Vi fik handelsundersøgelse, og han gik igennem. Dog med dårlige/flade hove. Vi havde for nogle dage siden så smed, hvor han pludselig slynger ud at Oddi har været forfangen?! Oddi er importeret fra Island, og smeden mente at forfangenheden kunne skyldes stress af turen. Han mente til sidst at være rimelig sikker. Det har VIRKELIG slået hårdt på mig .. For vi har intet fået at vide, og dyrlægen nævnte det ikke. Vi ringede idag til sælger, og sagde at vi havde fået afvide af smeden, at Oddi har været forfangen. Sælger sagde helt 'fast' og meget bestemt at det havde han ikke! Han sagde at smedene tit skulle spille lidt 'karlsmart' og være så kloge! Det var min mor som snakkede med sælger, og hun sagde at han lød "meget" sur over at smeden skulle sige sådan.

Jeg er virkelig forvirret !
- Kan jeg tro på at han ikke har, når sælger siger han ikke har været det, og dyrlægen ikke har sagt at han har? I papirene står der kun at Oddi har flade hove.

- undskyld de mange fejl, men det er skrevet hurtigt xD Håber ikke alle er væk. Vil virkelig gerne have nogle svar smiley Jeg holder rigtig meget af Oddi, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg bliver nød til at skille mig af med ham pga. det her!

På forhånd - TAK!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem skal jeg tro på?
Kommentér på:
Hvem skal jeg tro på?

Annonce