{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Hvad er han værd? {{forumTopicSubject}}

Hey.. vil ikke sæælge ham endnu, men hvad syntes i min pony er værd?

Navn: Nero

Alder: 9

Race: Araber blanding

Stg: 147

Dressur: ikke startet men kunne godt gå en LB.

Spring: LA

Terræn: Talent (han elsker det)

Nero er min super skønne 1'er springpony. Jeg fik ham i marts-april år 2007. Og på den tid, er vi kommet op på LB-LA. Jeg har desvære kun 1 seson tilbage på ham. Men mit mål er at komme op på MB-MA inden han skal sælges. Han er super sød, og elsker at ride tur. Han er 100% tafiksikker (kan dog bedst lide at der er en anden hest med, men går også helt fint uden.) Han er en rigtig all round pony. Har ikke startet dressur på ham, men han går rigtig pænt, og kan lave changementer, shenckel vigning, og skrit piruetter, han er meget lærenem, så hvis det er dressur man brænder for, kan han også godt ride LB der, Men jeg har satset mest på sprigning. Han elsker vand, og har ikke noget imod at gå ned i åer osv. Han springer stor vandgrav uden at tøve, og kigger ikke på fyld eller noget. Han har sprunget lidt terræn sprnig, og det syntes han var rigtig skægt, men har dog ikke startet det i stævner. Han er sød på folden, og i stalden, elsker at nusse, og f.eks. når han skal gøres klar til stævner, står jeg gerne i et par timer, og det nyder han bare. Han kan rides af alle, store som små, han er super sød, og gør lige hvad man siger. Han går selv ind i traileren, og er super sød, når vi er ude til stævner, opføre sig altid pænt. Han er altid en, der bliver set ude til stævner. Til undervisning springer vi LA-MB højder. Men han har sprunget 135 flere gange, i enkeltspring, og tøver ikke. Han vil saktens kunne springe højere, men modet svigter lidt for rytteren, i de højder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er han værd?
Kommentér på:
Hvad er han værd?

Annonce