{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anoreksi.
  • #1   7. jan 2008 kender ikke nogle og har ikke haft det. men jeg er uddanet køkkenassistent og i forbindelse med et skoleophold var vi på syg. i risskov og se deres køkken de har en hel afdeling hvor de laer mad til patienter med spiseforstyrelser. det var virkelig spændene de vejede alt hvad de lavede og patienterne kunne få lige det de ønskede bare de spiser noget

• #2   7. jan 2008 jeg har også haft om anoreksi i en projekt opg.
    Kom med nogle spørgsmål, så kan jeg se om jeg kan give en forklaring på det.

Jeg har selv haft spiseforstyrresler (anoreksi) og det er nok ikke noget du skal forvente at folk har lyst til at tale om, da det er en indre kamp med dem selv som de kæmer. Man får en utrolig dårlig selvtillid og det har man også bagefter man ikke har spise forstyrrelser. Men jeg vil gerne svare på spørgsmål omkring det, mht. hvad det er og hvorfor man får det osv (:

• #3   7. jan 2008 Hej,

Du kan skrive en personlig besked smiley

Mvh. Pernille

• #6   7. jan 2008 Team Linea // Cecilie Linea H

Ej hvor forfærkeligt

har selv haft en ven som kom ind i de problemer, hun besvimede i klassen, flere gange om dagen
    men hun blev dog sig selv igen (men er sikker på hun inderst inde tænker en del over det)

-Nadja

• #7   9. jan 2008 tak for jeres historier (: det er en stor hjælp!

Kommentér på:
Anoreksi.

Annonce