{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
332 visninger | Oprettet:

OMG jeg er træt af det! {{forumTopicSubject}}

Åhh mann, her idag kom hende jeg har part ved hen og sagde til mig at jeg ikke var her særlig tit mere og det var synd for hende jeg tager stalden sammen med fordi hun skulle tage den alene, hvilket jeg godt forstår. Men nu snakker vi om jule ferien, og hun sagde at vi godt måtte tage fridage hvis vi havde brug for det. Også her i torsdags hvor jeg havde fødselsdag, og skulle
fejre det med min familie om dagen og aftenen, som er en tradition, det måtte jeg pludselig heller ikke smiley
Så skulle jeg finde en der kunne afløse. Og jeg
kender ingen der kan lide og have med heste og gøre kun de 2 der allerede tager stalden sammen med mig den dag.! Det er bare nederen.
Hun kom og sagde det til mig idag og det var virkeligt hårdt sagt syntes jeg. Jeg var lige ved og græde, fordi jeg bare ikke kan nå det mere.
Jeg har 4 køre, 7 høns, og 4 hunde der skal fodres og køerne skal have alverdens ting og strøes ud ved ligesom heste(jeg giver ikke hverdag(4-5 dage om ugen) men vil jo gerne) og så har jeg 2 geder som skal trænes med for at
skulle opføre sig ordentligt og være tamme.
Også selvfølgelig lektier og udover ridning går
jeg til gymnastik og klaver smiley
Nu vil jeg finde en anden part hvor jeg ikke har
så meget pres på mig. Desuden har den part aldrig tilfreds stillet mig. Det er rideskole heste så jeg kan kun ride om weekenden og det er bla. andet der hvor jeg er fuldt optaget.

-Vil bare lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG jeg er træt af det!
Kommentér på:
OMG jeg er træt af det!

Annonce