{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
279 visninger | Oprettet:

bagtaleri af 'veninder' 8| ? {{forumTopicSubject}}

jeg ved godt at det her på en måde også bliver bagtaleri, men bllev simpelthen så ked af her i klassen idag..
to af mine ellers virkelige gode veninder sad ved siden f hinanden i en time..
så fordi jeg var ret forkølet og hostede, hviskede den ene til den anden "jeg håber fandme hun bliver kvalt i sit eget salt" hvor så den anden begyndte at grine helt vildt, og jeg hørte så det her, og spurgte hvorfor de syntes det er sjovt at snakke grimt om mig "det ved vi ikk' *fnis fnis*" sagde de så bare..
jeg tænker bare, at de ligsom er de veninder jeg omgås i min klasse? DET er ligenetop en af grundende til at jeg ikke kan lide at være i min klasse mere.. jeg har efterhånden ikke flere *rigtig gode veninder* derinde :'/ ville bare ud med mine frustrationer smiley håber på lidt støtte her (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bagtaleri af 'veninder' 8| ?
  • #1   8. jan 2008 salt=savl

• #2   8. jan 2008 ej hvor trist!!! :s
    jeg føler med dig! :s
    har heldigvis aldrig selv prøvet det, men der er 2 der er flyttet fra min klasse grundet mobning. .. s: absolut ikke sjovt!

• #3   8. jan 2008 jeg bliver heller ikke mobbet, og er aldrig blevet det, men det her slog lige lidt hårdt på mig, for jeg troede ligesom de var mine veninder smiley så bliver man på en måde bare disset ud ..

• #4   8. jan 2008 nej.. det er rigtigt.. de andre i min klasse er søde nok, og respekterer mig for den jeg er osv, så jeg fatter ikk hvorfor de lige syntes de skulle snakke sådan ?

• #5   8. jan 2008 ej, hm jeg har også prøvet at være i sådanne situationer, og det er ikke rart.

men jeg må indrømme jeg bare lod som om at jeg var total ligeglad med hvad de sagde, og når de gjorde sådan nogle ting, begyndte jeg bare at grine .''

jeg havde heldigvis 2 gode veninder der bakkede mig op hele vejen igennem, og når jeg havde brug for en slags ''beskyttelse'' var de der for mig.
    men vis andre går og bagtaler mig, bliver jeg virkelig kedatte!

det gør de fleste jo, bliver kedatte smiley

• #6   8. jan 2008 , små børn , små glæder! ;s

hvor er de barnlige!!

• #7   8. jan 2008
    Arg! Sig til hende, at du håber hun bliver kvalt i sit eget .. Pi* :S Ej, undskyld .. Men jeg kan virkelig ikke klare sådan noget! :S Som om du har gjort dem noget?! :S Jeg er sikker på, at der er MASSE andre tøser, som gerne vil snakke med dig, og som du får det godt med smiley Jeg går ikke sammen med mine veninder efter 10 år mere .. Jeg tror simpelthen, at vi er 'groet' fra hinanden. Efter 'dem' er jeg så begyndt at komme RIGTIG godt ud af det med piger fra min egen (nye) klasse, og én anden pige fra en anden klasse fra årgangen x) Det er bare skønt, når man finder nogle, som man virkelig har det super med. De er så flinke, og vi kommer rigtig godt ud af det med hinanden alle sammen smiley

- Lad være med at spilde tid og tanker på dem. De er det sQ ikke værd sådan en flok tøsebørn :S .. Der kommer andre! Og så kan det være der er nogle som får ondt i numsen ?! smiley hehe

• #8   8. jan 2008 da jeg kom i min klasse i 6. røg der vidst... 4-5 piger ud o.o xD

• #9   8. jan 2008 lad dem være de er ikk værd at samle på, ignorer dem og lad dem sejle i deres egen sø smiley

• #10   8. jan 2008 tak for opbakningen, jeg har jo også gode venner i klassen, men ingen jeg knytter sådan rigtig bånd til hvis i forstår.. de fleste af mine veninder er nede ved hestene.. og min aller bedste veninde der forstår mig 100% bor helt ovre i norge smiley
    men tusind tak for jeres støtte, det hjælper virkelig (:

Kommentér på:
bagtaleri af 'veninder' 8| ?

Annonce