{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Ros til HG fra MOE ! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, nu sad jeg lige og spekulerede på TVavisen som der ikke snakker om andet end problemer og problemer og atter problemer + næsten kun negative holdninger. Mærkeligt nok kom jeg så til at tænke på alle de klager folk har lavet gennem tiden; om at HG er opsurt og at alle er snobbede, om hævn karaktere, hinandens ridemåde og bla bla bla. Men helt ærligt, det er da ikke så slemt? altså hvorfor sidder vi her så 24-7 altså? vi må da egentlig kunne lide at være herinde når vi altid er her ^^,
Jeg ELSKER! HG, og stener det HVER DAG! jeg har en masse venner herinde fra, og jeg elsker at glo på deres kønne heste.
Forums er tit spændende, og der er altid et indlæg hvor man kan komme med sin mening, hvis ikke laver man bare et. Vi alle er jo gode til at svare, dog er der jo så dem med den der negative holdning, men altså op i r#ven med dem altså (undskyld udtrykket), men de skal da ikke have lov til at ødelægge den gode, hyggelige stemning her tit er.

Så jeg vil gerne rose HG for deres gode side. Dog er der self. nogen der ikke er så søde, men det er der jo altså altid smiley
HG er egentlig et fint sted.

Jeg vælger at rose de gode ting, og vælger at lade de knap så dårlige ting blive ignoreret. Life most go on, right? xD

MOE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ros til HG fra MOE !
Kommentér på:
Ros til HG fra MOE !

Annonce