{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Pinligt :( {{forumTopicSubject}}

NU hør / læs godt nu :

Det hele startede for nogle uger siden, hvor jeg var ude på rideskolens wc, for at klæde mig om til rytter, pga jeg var lige kommet der fra skole. MEN jeg havde glemt at løse døren.. så hvor jeg lige havde taget mine alm. bukser af, stod der en dreng i døren ( en på min alder -Rat lækker - ) Nøj det var bare så pinligt.. mig i underbukser.. og så kommer han smiley Så da jeg havde fået ridetøj på og var gået ud til Philipa så stod han med sin egen hest, og var ved at sadle op.. jeg lad som om jeg ikke se ham.. OVERHOVDE!
Da jeg trak philipa hen i ridehuset, var han lige kommet op.. det var pinligt.. pga jeg lad bare som ingenting.. og jeg tror man kunne se det på mig... Så da han begyndte at trave meget flotte trav skridt.. blev jeg lidt jalu.. ( jeg ved ikke hvad der gik af mig ) men lige pluslig, var jeg også i trav.. og jeg gjorde det bedste jeg havde lært.. og jeg over hælede og gjorde mig meget op mærksom.. Hvorfor ved jeg ik lige ;P
Så kom min ridelære.. og hun var ved af flek af grin da hun så var pænt jeg red udenom drengen.. og jeg vidste mig rigtig... DET VAR SÅ PINLIGT, DA JEG KOM TIL MIG SELV IGEN. Drengen havde fået helt røde kinder.. TYPISk.. min ridelære begyndte at undervise.. og hun grinte bare hele tiden.. jeg blev simpelt hen så flov..

MEN så næste dag da jeg kom på rideskolen, havde min ridelære vidst sladret til mine veninder smiley Så de gik hele tiden bagved mig, og snakkede om det,...

Det var så pinligt.. hvordan laver man sådan noget om? jeg var så dum.. smiley

PINLIGT :
Han så mig i underbukser smiley
Jeg skulle vise mig sej.
Min ridelære grinte meget højt.
Mine veninder smiley

En som ved hvornår ens ride lære og selve drengen + pigerne holder op.. og glemmer det?
Jeg er blevent til grin smiley

Er jeg den eneste som har været så pilig :*(?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pinligt :(
Kommentér på:
Pinligt :(

Annonce