{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
306 visninger | Oprettet:

Venindefnidder + dreng. {{forumTopicSubject}}

Årh, er der noget jeg hader, så er det tøse-fnidder-fnadder og bagtaleri, og jeg plejer som regel at vende ryggen til det, men ...

(opdigter lige nogen navne: Sofie, Sarah, Karoline, Maria (mig) og Jens - meget originale navne xD)

Mig og Sofie har været bedste veninder, så længe tilbage, jeg overhovedet husker. Vi flytter sammen til en ny skole, hvor vi bliver gode veninder med Sarah. Men jo længere tid, der går, bliver Sofie og Sarah bedre og bedre venner, og jeg begynder at føle mig udenfor. Jeg finder nye græsgange og bliver rigtig gode veninder med Karoline. Karoline og jeg har det rigtig godt sammen ind til Sarah flytter skole, og Sofie vender tilbage til mig. Jeg har det så i øjeblikket som om, jeg nu igen er god nok, fordi hun flyttede skole. Jeg snakker ikke med Sarah mere, da jeg intet fik at vide, da hun kom hjem fra ferie og mødte hende og Sofie sammen i byen, uden så meget som at kigge på mig. Da jeg går i klasse med Sofie, har jeg bare accepteret hende, da jeg ikke vil gå rundt og bære nag, men ...

I øjeblikket er jeg selvfølgelig sammen med Karoline, jeg har det godt med, men Sofie prøver rigtig at komme tilbage i varmen. I dag hørte jeg Sofie bagtale Karoline sammen med Jens lige foran snotten på mig. Jeg har selvfølgelig fortalt det til Karoline - min veninde, men ved ikke helt, hvordan jeg skal reagere. Det er nu 2. gang hun irritere mig voldsomt.

Er jeg helt forkert på den?

- og tak til dem, der gad læse. Håber det er til at forstå med alle de navne. Det var svært med de fremmede navne, haha xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Venindefnidder + dreng.
  • #2   28. jan 2008 Theis

Præcis, det er dét jeg mener!!!!!
    Jeg spørger bare, hvordan jeg skal reager, da jeg jo nu har fundet mig i en del og har tilgivet SÅ mange gange. Jeg synes også det er plat. Helt ærligt, vi har 3-4 måneder tilbage i dén klasse, og hvorfor bare ikke hygge os? Sådan spørger jeg mig selv tit, men folk er åbenbart ikke som mig.

• #3   28. jan 2008 Sofie er da sikker ked af det, hun har jo ingen veninde, det er nok desperation at hun har bagtalt karoline, da du unaset hvad hun gør ikke tilgiver hende

• #4   28. jan 2008 De stod foran snotten på mig i dag og snakkede sammen. Så siger den ene, at hvis hende, jeg er gode veninder med, taler til dem i morgen, så skal de bare svare grimt igen.

Hallooooo, kære venner, vi er 15 år, går i 9. klasse, skal snart væk fra hinanden. Jeg synes simpelthen det er SÅ p**** barnligt, at jeg ikke kan andet end at grine, faktisk. Jeg er sådan set ligeglad, synes bare ikke det er fair over for min veninde?

• #5   28. jan 2008 Schmølz

Jeg har virkelig gjort ALT for, at vi kunne finde ud af det alle tre, VIRKELIG. Jeg er typen, der flygter fra problemer, i hvert fald sådan nogen her, så har ikke været sur på hende (:

• #6   28. jan 2008 Theis

og det er heller ikke fordi jeg skal have en bedste veninde, men jeg har virkelig fået mig en god veninde nu, så skrev bedste veninde. Også fordi, det måske så var lettere at forstå herinde (:

• #7   28. jan 2008 Hmm, hende sofie, hun er da ikke det værd når hun 'skrotter' dig på den måde, er hun?

• #8   28. jan 2008 Hvorfor går I alle 3 så ikke bare sammen?
    Hvis du har gjort alt for det kunne fungere med jer alle tre, så forstår jeg ikke hvorfor hende sofie vil gå med jer, hvis I ikke synes det fungerer`?

• #9   28. jan 2008 OneLikeAnOther .

Næh, og så snakker hun til mig nu som om, der aldrig har været sket noget. Som sagt bærer jeg ikke nag, men i dag, fik jeg altså nok!!!

• #10   28. jan 2008 Thit ( Spider Schwein )

Jamen, det er så svært at forklare smiley Det er som om, de to kun er sammen for min skyld. De er begge veninder med mig, men de kan ikke fordrage hinanden. Jeg synes selv jeg har gjort en del, men når vi er tre, så kan jeg jo ikke få det til at fungere, hvis jeg ikke får lidt hjælp.

Jeg har overvejet kraftigt at snakke med Sofie, men er bange for, at det hele bliver værre smiley

• #11   28. jan 2008 Thit ( Spider Schwein )

Jeg ved det er så barnligt et indlæg, men det ER virkelig et problem. Jeg ved bare ikke om jeg skal lade dem om det, eller om jeg skal reagere på det?

• #12   28. jan 2008 Jeg har også været ude for noget lignende ,

Det er en pige, som jeg har været rigtig gode veninder, og så skete der noget, med en dreng osv, og hun smed mig ligesom væk.. hun undskyldte første gang, og jeg tilgav hende .. jeg hvar ligesom blevet tilsidesat ..

Når ..

men så gjorde hun det IGEN !! , og der sagde jeg fra, hun burde have lært lektien , første gang... jeg holder rigtig meget af hende, men vil ikke finde mig i at blive behandlet som en tyggegummi, bruger en lidt, smider så en ud, og når man savner smagen, hunger man efter personen igen . Jeg går så i klasse med pigen , og har sagt til hende vi er klassekammerater ikke mere end det ..
    For jeg vil sku ikke finde mig i at blive behandlet på den måde !! , men hun er monster ked af det, men nu må jeg bare vise at jeg er den stærke ..

*Kan ikke rigtig sige hvad sagen drejer sig om, over nettet.

• #13   28. jan 2008 Mie & Jawor smiley Nu er han solgt :'/ .

Orh, endelig én, der kan sætte sig ind i mit sted xD
    Jeg er bare så træt af hende, så jeg virkelig bare har lyst til at støtte hende, der betyder noget for mig nu!

• #14   28. jan 2008 Jeg har selv været ude for noget lignende.
    Sarah i din historie flytter dog ikke skole, men i min historie er det når den person er på ferie osv. smiley

Men jeg synes du skal holde dig ved Karoline, men samtidig skal du ikke give Sofie samme behandling som du har fået af hende - måske fortjener hun det, men la' hellere vær' og så lad hende være i fred. (:

• #15   28. jan 2008 Sissel

Det er også det jeg har gjort indtil videre, og vil som sagt heller ikke gøre sagen endnu værre. Tror bare jeg lader dem om det, og hvis der sker ét ell. andet helt vildt, så er jeg uden tvivl på Karolines side!

• #16   28. jan 2008 JA,
    altså jeg går jo i klasse med personen ..
    Men jeg lader hende bare sejle hendes egen sø . .
    Jeg er i hvertfald færdig med hende, og gider ikke spilde min tid på en der behandler andre mennesker sådan , det var også svært for mig, men måtte være stærk ,,, dette var første gang jeg prøvede sådanne en situation ..
    men mit råd, er at være stærk, for egentlig kan du sagtens klare dig uden hende . !

• #17   28. jan 2008 Mie & Jawor smiley Nu er han solgt :'/ .

Okay, nu ser jeg lige, hvad der sker. Men ved udemærket hvilken side, jeg selv er på, hvis der bliver optræk til ballade!

• #18   28. jan 2008 - Selvom jeg ikke er meget for sådan noget smiley

Kommentér på:
Venindefnidder + dreng.

Annonce