{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

Klasselæren gik = HAHA {{forumTopicSubject}}

Hahahah, ja nøj det var sjovt idag smiley Vi havde englsk med vores klasselære som vi også har i dansk. Hun er den eneste lære der kan få min klasse til at holde kæft, vi er dn mest larmende klasse på skolen og det er ikke overdrivelse det har vi self fået afvide smiley Nå, men idag blev læren sq sur smiley Der var nogle der blev ved med at snakke så min lære gik ned til døren og sagde "Jamen når folk ikke kan find eud af og tie stille, så gider jeg faktisk ikke at bruge min tid på det her. Så i kan komme ned og hente mig når i er færdige med at snakke, og forresten så har i disse 2 sider for hjemme" og så gik hun smiley Så stemte vi for at min ven Kræn (Ja, han hedder kræn. Nej, det udtales ikke Gren.) skulle være lære nu smiley Så vi sad simpelthen og læste højt i klassen, altså Kræn valgte en af os som skulle læse og så skiftedes vi HAHAHA og det sjoveste af det hele: ALLE i klassen var stille når der blev læst op i modsætning til da læren var der smiley Det var altså bare så godt syntes jeg x'D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klasselæren gik = HAHA
Kommentér på:
Klasselæren gik = HAHA

Annonce