Er blevet snydt en elsker hesten {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har i dag hentet min nye ponny anni caine som os er her inde
Og da vi kom ud til hende gav vi hende dækken på og transportgamacher på
og den der havde hende sagde hun var lidt øm tåget på forbenen
men da jeg trak hende hen mod trailern var hun ved at snuble men forstår ikk hvorfor de ikk har givet hende sko på
men jeg ku virkelig se at hun havde brug for sko for hun er virkelig øm
så de har åbenbart redet rundt på hende på asfaldt og sten imens sys altså det er for galt
Så nu skal hun have smed imorgen og have fire sko på fordi hun er øm på alle fire og så skal vi have en dyrlæge til at kigge på hende
og så må vi se hvornår smeden siger jeg må ride på hende
og da vi ringer til den der havde hende ville de ikk ta telefonen
men bare det de viste at anni caine havde brug for sko så hvorfor fik de så ikk smed til hende
sys det er dyreplageri
aug 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 35 Svar: 668
dec 2004
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 80 Svar: 327
Og efter det kan jeg ikk få fat i den tidligere ejer og hun har slettet sig selv herinde
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 39 Heste: 5 Emner: 134 Svar: 2.281
Men helt ærligt, har du ikke prøveredet hesten? bemærkede du ikke noget dér? For hvis du gjorde, hvorfor så købe hesten? Hvis du ikke gjorde,, er det måske ikke noget som er vildt farligt.
Jeg tror ikke på sko er den eneste løsning, for hvis den virkelig er meget ømfodet, så må det da også være smertefuldt for den at blive skoet. Og måske vidste de ikke den havde brug for sko... eller måske syntes de det bare ikke.
dec 2004
jo de viste godt den sku have sko på for det sagde de til mig for lang tid siden men forstår ikk hvorfor de så ikk har fået smed til den
dec 2004
men det er fordi hende der havde hende havde slidt hendes hove på asfaldten og nu går hun nærmest på strålerne
jul 2006
Følger: 139 Følgere: 136 Heste: 13 Emner: 5 Svar: 43
hvem siger hun var halt.....?
for jeg var med mia ude for at hente anni caine
og hun var virkelig øm....hendes hove og ca. 30 cm op var meget varmt.....jeg mener selv af mine 12 års afering at det ikk var halthed men fordi hun ikk er blevet passet med smed
jul 2006
NEj!!!! det tror jeg vist ikk jeg har
jeg siger bare hva jeg mener så jeg synes du skal slappe lidt af moster fit ;D hah
jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 22
få en dyelæge til at kigge på hende. Det kan være jo være andre årsager til det.
I burde have på pejet dette over for den nu tidl ejer og snakket om hvem der skulle tage regningen for dette her.
i må tilføje det som endnu en erfaring og så i øvrigt altid få lavet en handels undersøgelse inden købet så evt fejl eller mangler kan blive afdækket.
og så læg lige øksen, hvis i ikke ville have en mening om tingene fra andre, skulle i jo så ikke have spurgt,
bare mine 02 cents.
Lara
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 29 Svar: 337
¤¤Team ÅSRK¤¤Camilla¤¤ .
Tsk tsk... grow up...
Mia C
Det er godt nok ærgeligt, men er sikker på at hesten har det bedre hos dig end hos tidligere ejer. Fulgte godt lidt med i handlen herinde... Håber du får en durlæge til at kigge på hende. Jeg krydser fingre for at hun kommer ovenpå igen
jul 2006
bland dig da uden om
okt 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 29 Svar: 337
¤¤Team ÅSRK¤¤Camilla¤¤ .
Jeg må blande mig alt det jeg vil... Synes bare du udviser en mærkelig opførsel overfor en som forsøger at hjælpe din veninde!
Er blevet snydt en elsker hesten