Glad for Wariant, meeeen xD {{forumTopicSubject}}
Ej jeg er bare MEEEGA glad for min lille hest.. Hun er det roligtste og dejligste på jorden..
Meeeen nogen gange er jeg faktisk lidt ked af at der skal så meget til at tænde hende af, og at det sker så sjældent som det gør. For NØØØØJ hun er OVER-LÆKKER... Idag fyrede hun lige sin lækreste trav af, fordi hun tændte fuldstændig af over at de andre heste løb rundt og legede ved siden af ridebanen..
NØØØJ savle savle.. Der mindede hun en del om Wiz. Selvom jeg aldrig har set ham i virkeligheden. Men hun lige forstille mig ham når han virser sig fra sin bedste side. WOW ! og hold kæft hvor tråder hun bare MEGET ind under sig når hun er "hidsig"
wow wow... Ej kunne blive ved ..
SÅ ærgeligt jeg ikke havde et kamera i hånden .. øv øv
Nåårh men har haft en fantastisk god dag med hesten..
Hva' med jer andre ?Sker noget specielt ?
Der er forresten blevet taget de første spring billeder af Wariant idag.. Får den på tirsdag . Glæder mig til at vise dem frem ..
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 2.996
Min pony har tabt en sko, og havde trådt den der "tab" ting op i hoven, så hun er halt (hun har ikke skoen på mere), SÅÅÅE ingen ridning til mig, der havde glædet miig :s
jan 2007
Følger: 439 Følgere: 412 Heste: 6 Emner: 551 Svar: 5.257
ja jeg går bare og venter til på lørdag for der skal jeg prøve pony..
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 367 Svar: 3.196
Oddi har haft dyrlæge i dag ..
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.029
Men så os når han er frisk og tænder af så har han filme en lækker trav og han træder pænt over i forvejen(over 1 hovs mellemrum i overskud i skridteen) men når han så lige tænder af så siger det bare "klik klak klik klak" x)
jan 2008
Følger: 113 Følgere: 116 Heste: 3 Annoncer: 1 Emner: 100 Svar: 1.416
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 106 Svar: 2.038
Næ egentlig ikke
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.239
Ærligt du ikke lige havde kamara med, det ville sikkert havde været nogle super gode billeder
Jeg fik undervisning i dag på Athene (:
Og hun var super sød
Glad for Wariant, meeeen xD