{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Han er sindssyg Oo {{forumTopicSubject}}

Lemon er blevet fuldstændig gak i låget her på det sidste.. Han er jo blevet klippet, og efter det prøver han mig af UAFBRUDT! Her den anden dag, skulle vi op til ridebanen. Den ligger lidt forskudt fra stalden, så man skal ride af en lille sti med fold på den ene siden og træer på den anden side. Der stod så 2 plastic poser i ejerens have.. Tænk jer 2 PLASTICPOSER! Lemon opdagede den, prustede bakkede og jeg ved ikke hvad. Jeg kunne godt mærke at hvis jeg blev siddende ville han løbe af helvedes til, så jeg hoppede af og ville trække ham forbi. Men han begyndte at bakke, småstejle og sådan noget. Og pludselig tog fanden ved ham, og han rev tøjlerne ud af mine hænder og løb af helvedes til op mod ridebanen. Jep, der stod jeg uden en hest fordi den var blevet bange for 2 sort plasticposer.. Hold kæft man, sker der ._.' Og det er det samme, hvis jeg skal op til ridehuset, så er han begyndt at bakke hele tiden, vende om og bukke :S Nøj, sommetider kunne jeg godt bare slippe ham og lade ham løbe af helvedes til og så bare sætte mig til at tude GRR haha smiley Måtte lige ud med lidt af min vrede x'D

OBS; Hvis nogle begynder at snakke om foder, så har vi prøvet at give ham mindre af det ene og mere af det andet men det tabte han sig af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han er sindssyg Oo
Kommentér på:
Han er sindssyg Oo

Annonce