{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

SÅ SKETE DET {{forumTopicSubject}}

Vi var taget 3 afsted på "ismuletur" til stranden i dag smiley Vejret var perfekt, og det gik bare SÅ fint. Jeg fik ham i tölt et godt stykke ned ad stranden et par gange, så jeg var bare glad smiley Jeg red bag ved en pige, som havde lånt en frisk hoppe, da jeg satte i galop (ikke noget ubehersket) Hendes hest begyndte så os', at galopere og løb OK stærkt på et tidspunkt. Hun taber stigbøjlen og falder ned. Oddi blev forskrækket, og ville nok heller ikke risikere, at træde på hende, så han hoppede et <i>pænt stort</i> stykke til siden, så jeg fløj af. Jeg nåede slet ikke at reagere, så jeg havde fat i tøjlen, da jeg sad på siden, og gled ned. Jeg slap straks, da det gik op for mig, at jeg altså ville falde ned. (havde det virkelig dårligt over, at jeg kom til at holde fast! Virkelig dårligt .. ) Jeg kom lynhurtigt op og løb hen til hende, for at se om hun var OK, da jeg fandt ud af, at hestene begyndte at trave op ad klitterne. Jeg satte i løb efter dem, hvorefter pigen fulgte med. Bagtroppen kom hurtigt af sin unghest, da han er typen som bare VIL følge med .. Hoppen blev ved med at trave efterfulgt af Oddi, mens vi løb efter. Pludselig så jeg, at Oddi havde fået tøjlen over hovedet, og rundt om benet. <b>HAN BLEV VED MED AT LØBE!</b> Jeg gik mildest talt i panik, og begyndte bare, at kalde på ham. Han kom frem fra én af klitterne og løb hen imod mig. Jeg gik langsomt hen mod ham, og sagde <i>roooolig .. roooolig</i> men så fortsatte han efter hoppen. Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre, og løb efter ham igen. Hoppen gik op ad en bakke og Oddi fulgte med op, med tøjlen omkring benet, og han hev sig selv i munden. Jeg fik endelig fat i ham, og fik lynhurtigt spændt tøjlen af bidringen, og trak rundt med ham da han var meget oppe at køre! .. Jeg havde "krampe" i maven, og var tæt på at brække mig. Jeg blev VIRKELIG forskrækket og bange ..

Første gang jeg faldt af min hest :b. Det var virkelig ubehageligt. Men jeg gemmer det sjove (og nederen for mig) til sidst xD

Skal I have den? Så bliver det mellem os ..
Af strandens million af kvadrat meter skulle Lisa absolut falde ned i en hundelort xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ SKETE DET
Kommentér på:
SÅ SKETE DET

Annonce