{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Hvornår kommer den dag {{forumTopicSubject}}

Hvor alle dem som tror at de er punk fatter at punk ikke bare er noget tøj der smides på, men at det er en livsstil. Jeg ved ikke med jer, men mange skriver at de er punk, altså de beskriver at de går i skrigende farver, so what? Jeg stenede lige lidt på baboom (spørg mig ikke hvor meget jeg keder mig) pludselig går jeg ind på en pige hvor der står i teksten <i>JEG ELSKER PUNKER. JEG ER SELV BLANNING AF PUNGER OG POP</i> (godt stavet)så går man lidt op og kigger på billeder, på teksten og beskrivelsen af sig selv. For det første, tøjet tyder på POP, teksten tyder på POP (der står: stil, d&g osv.) osv. Ikke fordi jeg har så meget imod pop, men det er ikke lige mig. Forstå at punk = Livsstil, men self har det noget at gøre med tøjet, men det er ikke lige det som viser det aller mest tydeligt. Argh. Svært at forklare ikk', men håber i forstår. Ligesom goth, mange klasker lige lidt eyeliner, sort tøj på, også tror de at de er noget de ikke er.

- Skulle lige ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår kommer den dag
Kommentér på:
Hvornår kommer den dag

Annonce