Skænderi igen (forældre) {{forumTopicSubject}}
Yes nu skændtes de igen.. Det skal li siges at min mor og far er skilt og bor hos min mor som har fået en ny mand..
Nå men her til aften ringede med stedfar til hans bror ang. noget brænde.. Men snakken kom så hen på mine brødres konfirmation her d. 8 april.. Og så sagde hans bror jamen han kunne da ikk komme for han var i Prag.. Det skal skam også nævnes at de fik det afvide sidste år at du skulle reserverer den dag.. Min mor blir så sur og siger at han ikk kan være det bekendt når min stedfar og hans to børn kun har hans bror osv. som familie .. Min mor vil så fortælle min stedfars bror at han er et r*vhul fordi han ikk kommer, hvilket jeg sagtens kan forstå hun vil.. Men min stedfar siger bare jamen det er lige meget det må han selv om.. og nu står de og skændtes om det og min stedfar vil ikk være uvenner med hans bror pågrund af at min mor vil sige det til ham..
Sys i ikk også det er retfærdigt at han for sandheden at vide altså min broderen ??
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.035
Altså, det kan da godt være han er i Prag, men hvis han for et år siden har fået at vide, han skulle reservere dagen, fordi han er vigtig familie, er han da for .. (hmm, vil ikke sige hvad jeg synes han er. Sproget i fora skal være modereret ..)!
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
Blande sig udenom ?? Min mor er jo netop en del af hans familie nu hvor de er gift længere er den ikk
Ditte
Jo men det er også ment negativt
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
Han plejer ikk at være såden..
Han er jo også den eneste familie min stedfar har, for deres mor ser de ikk og deres far begik selvmord og de har ikk andre søskende
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Skænderi igen (forældre)