{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Min kat blev kørt ned {{forumTopicSubject}}

I morges blev min kat kørt ned. Jeg kunne desværre ikke finde hende. Men jeg frygter det værste. Jeg ledte efter hende i over 1 time sammen med min voksne søn. Lige nu er han ved at splitte vores matrikel for at finde hende. Hun er kommet til skade det er der ingen tvivl om, men hvor meget. Inden jeg bliver klynget op, vil jeg sige, at det ikke er et uheld hun er ude, mine 3 katte er ude/indekatte, de vælger selv om de vil ud, og det vil de i større el. mindre omfang. Alle vores naboer har katte, jeg bor på en lille vej, hvor der ligger 6 huse, og alle kører stille og roligt. Bare ikke i dag, fordi min genbo, som ramte katten, kom for sent op. Jeg snakkede med hende, og hun var meget ked af det. Det er jeg også, og jeg håber vi finder hende meget hurtigt, og at hun nok skal klare den, men lige nu frygter jeg det værste.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat blev kørt ned
  • #2   5. mar 2008 Kom den meget slemt til skade da den blev kørt ned? Nu ikke for at slukke alt håb for dig, men hvis den kom slemt til skade (indre blødnnger f.eks.) så ligger det i kattes natur at gemme sig for at lægge sig til at dø.

Men jeg håber det bedste for dig og din mis, og godt at høre at du er en dyreven der vil finde den! smiley Håberhun kommer hjem, prøv evt. at stille noget fisk frem.

• #3   5. mar 2008 Jeg ved ikke hvor slemt hun kom til skade, men der var ikke blod i sneen, men jeg fandt et kattespor, hvor man kunne se hun ikke gik ordentlig. Jeg ved godt de gemmer sig, det er også derfor vi næsten river hele matriklen fra hinanden. Jeg tror desværre ikke, jeg kan lokke hende frem med mad, da hun lige havde spist, inden vi gik ud. Hun går gerne med i stalden om morgenen, men sneen var så sjov, at der skulle leges i den. Hun sad fast under bilen nogle meter.... Jeg var lige gået med hunden, og så stoppede genboen,og sagde hun havde kørt min kat ned. Så jeg ledte efter den med det samme, men kunne ikke finde den. Men det skal nok lykkedes.

• #4   5. mar 2008 Ej hvor synd :z

• #6   5. mar 2008 Min søn har lige ringet til mig. Han har fået fat i Pjuskepus og umiddelbart er der ikke sket noget med hende. Hun halter ikke, og ser ikke ud til at have nogle skader. Hun er som hun plejer, men lidt bange... Glæder mig til at komme hjem og tjekke hende.

• #7   5. mar 2008 Charmaine og Selina:
    Det gør mig meget ondt for dig.... Knus Iris

• #8   5. mar 2008 åårhg det var godt : D
    miin gamle kat blev kørt over og døde og ham der gjorde det kørte bare videre ! ´(

• #9   5. mar 2008 Godt i har fundet hende, håber ikke hun er kommet slemt til skade.
    Min ene hun kat blev også kørt ned for et stykke tid siden, og hun havde lige født nogle killinger, 2 uger før hun blev kørt ned og døde, så vi måtte flaske de små killinger op, og de klarede det heldigvis. Jeg har stadig den ene killing, og så fik min moster og onkel de to andre.

• #10   5. mar 2008 årh det var godt at høre!! Så var hun nok bare blevet forskrækket!! kunne forestille mig at hun blev forkælet lidt ekstra i aften! smiley

• #11   5. mar 2008 Hun skal forkæles og nusses og puttes. Håber hun har lært noget af det. Og at biler er farlige. Hun kan nemlig godt lide at ligge inde i min bil og sove. Og er flere gange kommet med ud at køre. Hun er forresten på kattegalleri - hedder Pjuskepus

• #12   5. mar 2008 Ej smiley
    Jeg håber elt bestemt det bedste<3

Men tror måske un klarer den, min gamle kat blv kørt over 2 gange, og han overlevede..
    Plus han også samme dag blev skudt i øret ..

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Min kat blev kørt ned

Annonce