Bedste kur mo nervøsitet = Wariant <3 {{forumTopicSubject}}
Katja her HADER engelsk- eller dvs synes ikke det er så slemt mere. Men siger aldrig noget, fordi min selvtillid er SÅ lav i det fag - Det værste det er at jeg slet ikke er SÅ dårlig som jeg går og "tror" og ved det. Men det er bare så svært at sparke sig selv bagi og sige : nu tager du dig satme sammen for du kan jo godt!
Nåårh men i øjeblikket kører vi sådan at vi skiftet til at fremlægge om et eller andet i klassen .. bare 5 minutters "foredrag" eller hvad man nu kan kalde det - så alle får sagt noget og vist at de kan noget.
Jeg bliver næsten altid nervøs inden sådan noget - og det skal man jo også blive - da det er en naturlig reaktion fra kroppens side af når den forberedes på at man skal yde noget og være på.
For at jeg ikke skulle gå imoges og blive nervøs gik jeg ud og trænede med Wariant i ½ time inden jeg tog i skole kl 10:00 og fremlagde.. Det resulterede i at jeg ikke var nervøs inden, først da jeg sad deroppe og skulle igang.. men det gik fint :o)
Fik 7 med pil op af.. Så næste 10 i mundtlig engelsk på gym
hva sker der lige for det
Fortalte forresten om min bedste oplevelse i mit liv indtil videre , som så er at være plejefamilie
Så et godt råd, hvis i bliver nervøse eller kan mærke i er ved at blive det, så gå ud til hesten - det fungerede i hvert fald super for mig :o)
Desuden var hun super dygtig den lille hest
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
Men altså jeg plejer at synge om jeg er nervøs for noget..
Og foredrag er slet ikke så slemmt, de andre husker jo alligevel ikke hvad man siger xD
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.486
Har I et plejebarn? :o)
jan 2006
jan 2005
Følger: 262 Følgere: 251 Heste: 9 Emner: 824 Svar: 6.698
jan 2006
jan 2006
Ja vi har to
Min lillesøster Christine har vi haft fra hun var 7 måneder - 3 år, og igen fra hun var 5 til nu, hvor hun fylder 10 år til sommer.
Christine er hos os hele tiden, hun ser kun sin mog og far i et par timer i de weekender de hver i sær plejede at have hende.
Så har vi en anden pige der kommer hver anden weekend - hun er 11 år..
Vi har haft en pige der er et år yngre end mig, men hun besluttede at hun ikke villle mere, fordi hun nu var blevet så stor at hun havde sine egne ting (ikke fordi hun ikke bille være her mere) .. Hende ses vi stadig med og det er hende nanna (som er på et billede i en af mine album) .. Hun tager stadig med på sommerferie mm.. og vi er gode veninder
Vi har også haft Nannas lille søster, i starten gik det super, men hun blev mere og mere strid og stædig - det samme gjorde min mor, så til sidst slog der gnister imellem dem - så hun valgte at stoppe hos os og hun kom så ud hos en anden familie - Så det jo smadder fint. Hende og nanna trægte også til at komme ud hver til sit.
Malene kommer også fra en anden familie af hvor det ikke fungerede .. :o)
Tiril - det kræver også utrolig meget - man skal have ufatteligt meget overskud osv :o)
jan 2006
Men er ikke sikker på, at det ville være et rart sted at være ;o) Vi er en rimelig asocial familie som skændes rimelig tit, så det går nok ikke, desværre.
jan 2006
Bedste kur mo nervøsitet = Wariant <3