{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Lad mig tude ud {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige taget hjem på weekdn hos min mor og har været her i en halv time og vi har allerede skændes og nu sidder jeg så her og tuder. Gruden er at hun ALDRIG tror på mig og altid mener jeg overdriver, er for følsom eller tager tingene for nært. En dyrlæge havde svindet mig til fordi jeg havde sagt at jeg trode de andre hunde på interenatet kunne mærke at den pågældene hund skulle aflives ( arbjeder på et dyreinterenat hvor en hun skulle aflives ). Dyrlægen siger " Du skal ikke stå og spille klog på noget du ikke ved en SKID om og så synes jeg du skal gå ud af rummet 2 jeg blev meget forskrækket og begyndte at græde og jo han sagde "skid", det fortæller jeg så min mor men straks siger hun " arh det var nok bare dig der overreagerede lidt og desuden skal du hellere ikke blande dig og måske havde dyrlægen bare en dårlig dag. " det er bare det samme pis hver gang at min mor altid tror jeg overdriver eller opfatter ALTING FORKERT. Bliver så ked af det. Skulle lige have det ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lad mig tude ud
  • #1   7. mar 2008 kender det!
    Når jeg skal lukke ponyerne ind på folden, og de ikke lige finder på plads selv, og så fortæller jeg så at en af dem blev sparket på forbenet, så det sagde knæk.. Rat alvorligt.. men det tror min mor ikke på.. og der var ikke noget galt.. dit og dat smiley

Så kender det!

• #2   7. mar 2008 Jeg synes du skal tage mod til dig og konfrontere dyrlægen og simpelthen be' ham om en undskyldning for det synes du ærlig talt han skylder dig. Tro mig du vil få det bedre med dig selv.

• #3   7. mar 2008 jeg tager også ting meget nært og græder tit.
    den dyrlæge .. du ville bare gøre det bedste for de andre dyr?
    &din mor kan sikkert ikke sætte sig ind i det du føler s:

• #4   7. mar 2008 jeg synes du skal tage en snalk med din mor. fortæl hende hvad du føler, og at det rent faktisk sårer dig..
    HAr heldigvis aldrig sev prøvet det, da jegh ar et rigtig godt forhold til min mor :o)
    men det bedste råd jeg kan give, er at du bare snakker til hende stille og roligt.

• #5   7. mar 2008 Hvis min mor snakkede sådan til mig, var jeg kørt hjem igen også selvom jeg har 136km. Det ville jeg simpelthen ikke finde mig i. Hun vil få noget at tænke over hvis du tog hjem igen.
    Du skal ikke lade dig trampe på om det så er dyrlægen eller din mor. Det er skide svært det ved jeg godt, men det er nødvendig ellers vil det fortsætte uanset hvor du befinder dig i dit liv.

• #6   7. mar 2008 Men ja sådan er det med alt ting. Får også bare lyst til at tage hjem igen. Men kan ikke få mig selv til det. Forstår i, sådan har tingene bare ALTID været og man lever egentlig bare med det men nogle dage kan jeg næsten ikke holde det ud og lige nu får det mig bare til at bryde sammen fordi det er så uretfærdigt.

• #7   7. mar 2008 kan du ikke tage en snak med din mor om hvor
    ked af det gør dig, at hun er sådan over for dig?/:

• #8   7. mar 2008 så tag hjem til dig selv igen? (:

Kommentér på:
Lad mig tude ud

Annonce