Lad mig tude ud {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige taget hjem på weekdn hos min mor og har været her i en halv time og vi har allerede skændes og nu sidder jeg så her og tuder. Gruden er at hun ALDRIG tror på mig og altid mener jeg overdriver, er for følsom eller tager tingene for nært. En dyrlæge havde svindet mig til fordi jeg havde sagt at jeg trode de andre hunde på interenatet kunne mærke at den pågældene hund skulle aflives ( arbjeder på et dyreinterenat hvor en hun skulle aflives ). Dyrlægen siger " Du skal ikke stå og spille klog på noget du ikke ved en SKID om og så synes jeg du skal gå ud af rummet 2 jeg blev meget forskrækket og begyndte at græde og jo han sagde "skid", det fortæller jeg så min mor men straks siger hun " arh det var nok bare dig der overreagerede lidt og desuden skal du hellere ikke blande dig og måske havde dyrlægen bare en dårlig dag. " det er bare det samme pis hver gang at min mor altid tror jeg overdriver eller opfatter ALTING FORKERT. Bliver så ked af det. Skulle lige have det ud.
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Når jeg skal lukke ponyerne ind på folden, og de ikke lige finder på plads selv, og så fortæller jeg så at en af dem blev sparket på forbenet, så det sagde knæk.. Rat alvorligt.. men det tror min mor ikke på.. og der var ikke noget galt.. dit og dat
Så kender det!
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.358
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 886
den dyrlæge .. du ville bare gøre det bedste for de andre dyr?
&din mor kan sikkert ikke sætte sig ind i det du føler s:
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.510
HAr heldigvis aldrig sev prøvet det, da jegh ar et rigtig godt forhold til min mor :o)
men det bedste råd jeg kan give, er at du bare snakker til hende stille og roligt.
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 2.358
Du skal ikke lade dig trampe på om det så er dyrlægen eller din mor. Det er skide svært det ved jeg godt, men det er nødvendig ellers vil det fortsætte uanset hvor du befinder dig i dit liv.
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.725
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 886
ked af det gør dig, at hun er sådan over for dig?/:
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.252
Lad mig tude ud