Hvad skal jeg? {{forumTopicSubject}}
Jeg solgte jo Rivage for en måned siden pga. jeg ville have en større og mere udfordrene hest at ride så jeg også kunne starte lidt stævne uden konkurrencen var helt unfair. så nu går jeg uden hest. Havde besluttet mig for jeg ville have hest og har også beholdt min boks der ude. nu kommer problemet bare. jeg er kommet i tvivl om jeg virkelig vil have hest eller hvad det skal være for noget og sådan.
Altså den ene dag vil jeg have en lille pony og gå og hygge med den og lære lidt horsmanship og nogle dage vil jeg have en fuldblods araber at rde ¨på og andre dage vil jeg have en stor flo dv agig noget jeg kan starte spring på.
har tænkt lidt på at leje noget hvor jeg betaler alle udgiter også syntes det kunne være praktis hvis nu det ikke er det jeg vil alligevel. men det vil min mor ikke hvad nu hvis den kommer på skade på folden. jeg har sagt til hende. der vil komme kontrakt på hvor alle sådanne ting kommer til at stå på, men hun giver sig ikkke.
så aner ikke hvad jeg skal. jeg savner også at ride. hvis ikke det var fordi min veninde arbejde så meget var jeg gået ned med kedsomhed fordi jeg savner det sådan.
Plzz hjælp mig hvad havde i gjordt?
INGEN DUMME KOMMMENTAR!!
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.618
også syntes jeg heller ikke rigtig det er mig:)
aug 2006
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 948
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.618
Hvad skal jeg?