{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

sæt pris på mine hyppere {{forumTopicSubject}}

indspireret af andres indlæg, vil jeg da også lige havde vuderet mine dejlige hyppere, jeg skal ikke sælge dem, vil kune lige hører hvad folk ville give for mine krikker:-D.
der er tale om lille lars og nosey. i kan læse om dem på deres profiler... hvis i tør kan i også prøve at gætte hvad jeg har givet for dem ???
hvor meget ville i give for nogle heste som mine ??? (bare rolig jeg bliver ikke sur hvis i gætter lavt, for mine guldklumper skal aligevel aldrig sælges =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sæt pris på mine hyppere
  • #1   16. mar 2008 Lille Lars omkring 20, måske lidt mindre :o)
    Nosey, omkring 10 måske 12 :o)

• #2   16. mar 2008 Hvad med mine? xD

• #3   16. mar 2008 Tina Holm(es) 12535/Katrine: jeg ville sige ca 30.000 for din pinto og din palomino har jeg lidt svært ved at sætte pris på, for nøjjj hvor er den skøn.. kan hun kåres i nogle af forbundne ??? jeg ville sige ca 25.000 fordi hun er den smukke farve og araber, så det sælger jo meget godt i sig selv, så hun skal jo egentligt bare være sød og medgørlig så kan hun jo blive alt

• #5   16. mar 2008 Felix oq Tulle L: uah den er svær for hun kan rides af børn hvilket jo er et stort plus.. men hun har ikke nogen stamtave.. og hun har heller ikke været til så mange stævner, så hun går vel egentligt under betegnelsen som en dejlig hyggepony.. jeg ville nok ikke kunne komme til at sælge hende for mere end 4000 desværre.. men altså nu kender jeg hende jo heller ikke, så hun kan jo nok godt kommer op på mere hvis du selv sælger hende

• #6   16. mar 2008 Fæhesten :o) Hun er registreret i Palomino Sports Heste og skal kåres der når hun bliver 3 smiley Og sød og medgørlig, det er hun virkelig :o) Men vil nu heller ikke af med nogen af dem, er så glad for dem begge smiley

Kommentér på:
sæt pris på mine hyppere

Annonce