{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Dumme mor! :@:@ {{forumTopicSubject}}

jeg skulle rigtig have været til fødselsdagsfest om en time, men har ikke lyst .
imorges sagde min mor så, om jeg ville til festen eller ej. det ville jeg ikke sagde jeg så. så ville hun have at jeg skulle med til min brors efterskole hvor der var gymnastikopvisning. og det gad ejg skisme heller ikke! jeg fik valget mellem at tage til fest eller med til gymnastikopvisning, fordi min mor mener jeg bruger for meget tid hos Lucas og i det hele taget HESTE.
jeg fik ikke rigtig valgt hvad jeg ville, men fik da lov til at komme ned til lucas. så ringede min mor og spurgte om jeg havde bestemt mig. så sagde jeg nej, og det endte med at jeg fik lov til at tage bussen hjem tidligt og så kunne jeg sidde alene hjemme og kede mig mente hun.

og er rigtig sur nu, for vi skulle til spring idag, og det var en rigtig fed bane vi skulle springe, men det fik vi så ikke lov til ;( ..

hvorfor kan min mor ikke bare blande sig udenom mine ting !??!? ihh, hvor er jeg sur! -.- ..
og synes det er mærkeligt hvorfor hun ville 'presse' mig til det ene eller andet..

skulle lige ud med min vrede ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme mor! :@:@
Kommentér på:
Dumme mor! :@:@

Annonce