{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
258 visninger | Oprettet:

Giga underligt oppe på gården idag s: {{forumTopicSubject}}

Ja, idag var jeg oppe på gården med min veninde. Min veninde har en vildt dejlig araber der hedder Fadsat, som virkelig er noget af det mest rolige, og så elsker han bare sine ejere, kommer hen til den på folden osv.

Nå, men det hele starter her i onsdags hvor min venindes hovedtøj pist forsvinder, og ingen kan finde det. Her i morges er der så en oppe fra gården der skriver at hovedtøjet på en eller anden måde er dukket op i hendes skab, som ellers har været låst hele tiden. B|

Nå, men så henter vi hestene på folden, og Baunty er virkelig heeelt oppe at køre, og småstejler på staldgangen og kan slet ikke stå stille. Han har aldrig gjordt sådan før. Min venindes ridehjelm er lgepludselig også blevet væk, og hendes skab har været låst hele tiden mens vi ikke har været der s: Vi får så striglet og sadlet op, og kommer ind i ridehallen. Oppe i den ende hvor porten er, er der sådan et stykke bag ved en barriere, hvor alle springene står, og så er der siddeplader og totalt gamle og forladte stævneskabe. Af en eller anden grund er begge hestene totalt oppe og køre, og vil overhovedet ikke op i den ende hvor porten og det der er. Både mig og min veninde har virkelig en fornemmelse af at der er nogen droppe, og hestene har alt deres opmærksomhed retted mod det deroppe.,

Da vi har redet lidt, og det ike er gået alt for godt, bl.a. var Baunty helt anderledes end han plejer, og i stedet for at skulle drive ham frem som jeg plejer, skal jeg nu holde ham tilbage, ellers løber han bare, og sådan har han <i>aldrig</i> gjordt før. Lige pludselig vil han kun gå shenkelvigning på den dårlige volte, og vil overhovedet ikke på det som ellers plejer at være den gode volte.

Vi beslutter os så for at ta sadlerne af og prøve at få hestene til at slappe af. Min veninde prøver så også at ta hovedtøjet af hendes hest Fadsat, og det første han gør er at løbe op til porten, og han plejer ellers aldrig at gå væk fra ejeren, de er virkelig tæt knyttet, og han har aldrig gjordt sådan noget før. Da vi ikke kan få dem til at slappe af, skridter vi dem lidt, og går så ind og gør dem færdige.

Det var bare vildt underligt s:
Nogen der har oplevet nogen lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giga underligt oppe på gården idag s:
Kommentér på:
Giga underligt oppe på gården idag s:

Annonce