Hjælpe! Sælg ham eller lad være? {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen..
Har et lille problem med min kanin. Håber i vil hjælpe mig.
Mig og min veninder har et par kaniner som begge to er her hjemme ved mig.. Vi købte dem sammen på et markede da de var små, så de kommer fra samme kuld.
Inden vi købte dem var vi enige om at hvis vi lige pludselig ikke fik tid til dem, eller begyndte at glemme dem lidt så skulle de sælges igen.
Nu er der så gået 1 års tid siden vi købte dem, og de er blevet store. Jeg holder stadig af Filour(Min) og har ham ret tit inde, men Line kan ikke nå at komme over til Pjuske/Playboy(Hendes) Når de er hjemme ved mig. Så han går bare og keder sig.
Nu vil hun så sælge Pjuske/Playboy fordi hun jo ikk har tid til den, men jeg er jo stadig glad for min og vil helst ikke af med den..
Men syntes os næsten at det er synd hvis han skal gå alene, så ved ikke hva jeg skal gøre med ham :S
Har nok 3 muligheder:
1: Jeg kan sælge Filour sammen med Pjuske/Playboy.
-Det syntes nogle at jeg skal, men kommer bare til at savne Filour, jeg er jo stadig rigtig glad for ham?
2: Jeg kan beholde Filour. selv om hun sælger Pjuske/Playboy
- Det ville self være det skønneste for mig, men så skal han jo gå alene, og mister der med også sin bror?
3: Jeg kan beholde dem begge.
- Så kan de få lov til at blive sammen + at jeg stadig har min Filour, men har ikke tid til at tage Pjuske/Playboy ind, så ville det ikke være synd for ham?
Ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge, så håber at i vil hjælpe med at tage bestemmelse?
Kunne være dejligt hvis i havde nogle andre forslag så vi alle kan være glade?
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 92 Svar: 787
Sku stå: Hjælp! Sælge ham eller lade være?
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 111 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 1.865
3 ville jo også være en mulighed, da det ikke gør så meget når de går to sammen.. men syntes også at du engang imellem skal ta' den anden op, så den ikke helt glemmer hvad et menneske er
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 64 Heste: 1 Svar: 886
jan 2008
Følger: 76 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 202 Svar: 2.272
dec 2006
Os en af de to jeg nok helst vil, da det jo ville være trælst at skulle af med Filour ;s Men kan bare ikke rigtig vælge om det skal være det.. For det skal jo være godt for dem begge.
+ PERN
Nej.. De har ikke været skildt før.. Eller jo når har Filour inde, men ellers ikke.
MITZY
Jo, men er bare bange for ikke at få tid til Pjuske/Playvoy?
S T E P H A N I E
Altså jeg har tid til at tage Filour ind ofte, men er i tvivl om jeg vill have tid til begge 2..
dec 2006
Er bare bange for at han ville blive trist af at går alene? selv om jeg havde ham ind hver dag..
Når jeg er på ferie er der jo ikk nogle til at tage ham ind hver dag.. (Der er self nogle til at fodre osv xP)
Han har jo aldrig rigtig gået alene før?
dec 2006
Venter lige lidt endnu med at ta en bestemmelse, hvis der sku komme noge fler forslag, men hvis de skal skilles skal de hvert fald vændes til det..
dec 2006
Jeg syntes du skal sælge ham sammen med Lines.
Hjælpe! Sælg ham eller lad være?