{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

derfor købte jeg min pony {{forumTopicSubject}}

jeg syntes at vi skal havde et indlæg med hvorfor vi valgte at købe den hest vi har nu og valgte den frem for alle andre.
jeg kan selv starte med min nosey:
Jeg blev vildt forelsket i welsh mountain ponyen sidste år til roskilde dyrskue. kunne især godt lide ræveskiftes jack in the box. så jeg aftalte med mig selv at jeg skulle havde sådan en og min kæreste måtte bare følge med på den ide.
Lige pludselige fik jeg øje på nosey til salg. hun fangede mig lige med det sammen med hendes utrolige charme og blik.. så jeg ringede til ejeren og kom ned og så hende.. og jeg blev bare endnu mere forelsket jo mere jeg så af hende. og hun er ræveskiftes jack in the box.
oven i hatten passede vi bare perfekt sammen.. derfro blev dte nosey frem for alle de andre...
hvad gjorde at i valgte jeres hest/pony?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  derfor købte jeg min pony
  • #1   27. mar 2008 byttede mig til shake for min gamle hest Kira.. Fordi jeg vil længere i dressursporten, og skulle bruge en større hest..
    Jeg tog bare det første og det bedste smiley

• #2   27. mar 2008 Jeg fik Balthazar af min veninde. Han skulle ellers ha været aflivet da hun ikke ville sælge ham vidre. Han har haft en skidt start på livet, og var stor problem hest dengang.

• #3   27. mar 2008 Chili købte jeg fordi det føltes rigtigt ! Hun var ikke noget særligt at kigge på og kunne ingen ting, i forhold til alle de ponyer jeg havde været ude at kigge på. Havde valgt mig for en anden pony der gik noget MB på distriktsplan og skulle bare ud at kigge på en pony for at være sikker på at det skulle være den, og da jeg havde sidet på Chili i 10 min, og havde kæmpet alt hvad jeg kunne for at få hende frem red jeg hen til min mor og sagde at det skulle være hende, ejerne kiggede mærkeligt på mig, for det gik ikk særlig godt med at ride hende, men noget inde i mig sagde at det skulle være hende og har ikke fortrudt en eneste gang !
    Diwa købte jeg fordi jeg skulle have en pony at arbejde med, hun var billig og havde en pæn farve smiley

• #4   27. mar 2008 Har ingen hest men historien om RIvage

Jeg var ude på korskro heste marked for at kikke efter Marsvin. da jeg havde opgivet af finde den rigtige hest. nå men jeg kikkede men fandt ikke nogen jeg faldt for, så jeg skulle lige over at kikke på hestene bare for sjovt. og jeg kikkede rækkerne igennem og det var jeg bare helt normale heste. nå man jeg ville så lige ud og se fra stien af og da jeg kommer derud ser jeg bare røven af en hest (resten af hesten stid bag en last bil) nå men jeg skønte mig hen for at se hvordan denne hest så ud der havde solden en flot bagpart. Da hesten så mig vendte han sig om og kikkede på mig med sine rolige øjene. og jeg sagde bare HAM SKULLE JEG HAVE. så jeg ringede til min mormor og sagde hun skulle komme med det sammen. og heldig som jeg var faldte hun også for ham. så vi aftalte med hestehandler jeg skulle komme og prøve ham. og en uge efter jeg havde prævet ham stod han i min gårdplads.

Men han er solgt nu:'/

• #5   27. mar 2008 kærlighed ved første blik. (:

• #6   27. mar 2008 Leann købte jeg, fordi det var en meget god hest til billige penge, senere hen er jeg så kommet til at holde af den smiley Tjaeh, lidt kynisk måske, men ville aldrig have mulighed for at få sådan en god hest igen, så måtte jeg slå til.

• #8   28. mar 2008 Magic:
    Fordi vi bare passede perfekt sammen.

Kimmi:
    Fordi hun var utrolig dejlig og billig.

Bjarne:
    Fordi jeg længe har drømt om en Frieser, og han bare virkede rigtig dejlig, hvilket han også er smiley

• #9   28. mar 2008 jeg havde Bandit i helpart lang tid før vi købte ham,
    pludselig blev der spurgt om jeg ville købe ham, efter 1 års tiggen og plagen
    smiley

• #10   28. mar 2008 Jeg var på udkig efter hest/pony, efter jeg mistede min gamle hest, Danilo. Danilo var en ordentlig mundfuld, lidt af en problemhest ( det var dog ikke derfor jeg mistede ham ), så mine forældre mente at jeg skulle ha en hest som var let og lige til at "gå til".
    Nå, men kiggede rundt på DBA og Hestenettet og fandt da en del annoncer som jeg fandt interessante, men ikke noget særligt. Så ligepludselig var Santana på Hestenettet! Og jeg så bare på billederne og vidste at han blev min ponz - jeg fik ret smiley
    Nå, men altså. Han var 5 år, ikke tilredet og nervøs anlagt. Ikke lige den type jeg var på udkig efter, men efter en snak med ejeren i tlf tog vi weekenden efter ud for at se på ham. Og så var jeg jo bare solgt. Det pony-fjæs og hans lange lyse lokker. Og min blev han. Og det har jeg slet ikke fortrudt, selvom han er fuld af narrestreger engang imellem og ikke tilredet. Han er bare den bedste pony man kan tænke sig smiley

• #11   28. mar 2008 MonAmi: Jeg havde længe haft ponyer der ikke var tilredet, jeg hyggede mig gevaldigt med dem, men havde ingen at ride på. (Vi havde vel ca 3-4 heste på gården på det tidspunkt.) En dag hentede min bedste far mig fra skole, og sagde vi skulle kigge på hest(o; Det var en dansk varmblods hoppe med føl ved siden.(Mon Ami.) Hun var lige til at hoppe op og ride. Hun var en kanon begynder hest(Hun er pensionist på 20 på 20 år i dag.)

Lazio: Jeg søgte en afløser for MonAmi, og ledte egentlig efter en som var tilredet. Men så kom jeg af omveje til det stutteri som har opdrettet Lazio. Jeg skulle blot have en rundvisning, men det blev til mere. Han var en værre bandit på 2,5 år og stadig hingst. Jeg så på ham ca 10 gange inden jeg besluttede mig, da jeg var i tvivl om det blev for stor en mundfuld. Men jeg købte ham 26 November 2004 og han er mit et og alt(o;

Dilica: Blev købt fordi jeg gerne vil avle dansk varmblod. Hun stod på Sjælland(350 km herfra.) Og jeg det var lidt et sats, da jeg kun havde set billeder. Jeg fik hende dyrlæge tjekket, og fik mange billeder- og så tog vi traileren og pungen med til Sjælland(o; Og hun var bare et lækker lille følle-barn, så hun kom med hjem(o;

• #12   28. mar 2008 Hun er skøn!!
    Hun ligner min venindes gamle pony http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=46816
    i bygningen, og han har også den samme far smiley

Kommentér på:
derfor købte jeg min pony

Annonce