{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

mysterium, kan du hjælpe?? {{forumTopicSubject}}

Jeg starter ved begyndelsen:

Jeg har fået en fjord-blanding hjem på prøve i 1 måned.
hun er 7 år gammel og har været brugt som handicap-pony.
hun er simpelthen jordens (smukkeste) og sødeste pony jeg længe har været omkring, man kan gøre alt med hende, sætte alle 4 hove i en spand vand, strigle hende overalt og hun hverken sparker og bider og ELSKER børn, hvilket jo er det vigtigste da det er en pony til min datter, hun har siddet på ryggen af hende sammen med sin lillesøster (5 og 9 år) og vi har trukket små græsningsture med hende, vi kunne ikke ride hende før der havde været smed på hende så derfor de små græsningture.

nu kommer vi så til det store mysterium:

Efter smeden havde været der og havde beskåret, hvad han kaldte de smukkeste hove, og havde sagt god for at der måtte rides på hende hvis ikke hun viste halthed efter beskæringen, hvilket hun ikke gjorde, så efter 5 timers ro, eller hvad man kalder en pony der spænder rundt på folden, blev vi enige om at vi ville lægge trense og sadel på hende og se om det var muligt at ride hende,

MEEN: hun bukkede og stejlede inden at der overhoved kom nogen i sadlen på hende, når personen endelig kom op på hende galdt der kun en ting for denne fantastiske pony og det var at kaste rytteren til månen,

er det mig der er dum eller er der et eller andet galt???
Hvad ville DIN første tanke være om en pony der reagerede så voldsom over at der kom en rytter på ryggen af den???

Håber på en masse svar da det sidste jeg ønsker er at sende ponyen hjem igen, for hun er virklig en dejlig pony, når man lige ser bort fra hendes rytterhad:O))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mysterium, kan du hjælpe??
Kommentér på:
mysterium, kan du hjælpe??

Annonce