{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Jeg føler mig kanon sej xD {{forumTopicSubject}}

Ja, der er en der rider på en gård hvor en af mine veninder rider. VIRKELIG en pige der bare er så forkert. Hun tror hun bestemmer alt og behandler hendes hest som lort.. Har set hende op til flere gange rive og flå i hesten og piske den i hovedet. så var jeg ude på gården hos min veninde, og sad i ridehuset og ventede på hun havde sadlet op.. Så kommer hende kællingen (undskyld men det er hun)

Så begynder hun jo at rive og flå i hesten fordi den ikk vil stå stille da hun skal stå op på den .. Så siger jeg til hende at hun skal lade være med at behnadle hesten sådan .. Jeg blander mig normalt ikke, men når det er så alvorligt som dette gør jeg !

Så kigger hun bare på mig med sine store øjne og siger at jeg da bare skal blande mig helt uden om og hvis jeg har et problem kan jeg forlade ridehuset.

Nå, men så begynder hun at ride, da hun har redet i ca. 5 min begynder hun allerede ay gallopere og sidder bare og ryster på hovedet ..

Så vil hendes hest ikke springe an i gallop og hun blir så gal på den at hun til sidst stiger af den og pisker den alt hvad hun kan i hovedet, og river den af helvedes til i munden når den forsøger at tage hovedet væk fra pisken..

Af al vrede går jeg direkte hen og tager pisken ud af hendes hånd og slår hende alt hvad jeg kan i hovedet med den der pisk og råber til hende om den følelse var rar?! (har i prøvet at få bare et lille slag i hovedet med en pisk?) Også lægger hun sig bare til at hyle og skrige på jorden.. Det var sikkert alvoligt, men tog hendes hest ind i stalden og gav den til staldens ejer, som HELDIGVIS fandt jeg ud af hesten ikk var ejet af hende, men af gårdens ejer, hun er nu afvist fra gården, og der er fundet ny rytter til hesten..

Min veninde siger at pigen ikke har været i skole i en uge nu pga. af det xD
Jeg blir sikkert sagsøgt af hendes forældre (:

Dette gør jeg normalt ikke, det var simpelthen af vrede!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig kanon sej xD
Kommentér på:
Jeg føler mig kanon sej xD

Annonce