{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Jeg vil have hvalp :( {{forumTopicSubject}}

Åååhhh! Hvor vil jeg gerne have en lille bitte hunde hvalp smiley
Jeg har hund, men han er en lille gammel papillon som har været mishandlet... Fik ham for 7 år siden og der sagde de at han vist nok vra en 7 år altså skulle han gerne være en 12-13 år nu... Han er virkelig en dejlig hund når bare man holder øje med hans øre (han gør noget bestemt med dem når han bliver utryk og før han snapper) Han har perioder hvor andre end mig og min mor ikke skal snakke med ham for så bider han! Det skal dog lige siges at han kun har 10 tænder tilbage og ikke bider hårdt, men kun makere...
Nu sidder jeg så og kigger på hvalpe... IGEN! og har sådan lyst til at få en som jeg selv kan præge og ikke skal gå og bekymre mig om den nu bider folk om lidt :S

Andre der har "hvalpe syge"? smiley Eller sure små (mishandlede?) hunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil have hvalp :(
  • #1   7. apr 2008 Nej, jeg har salamander syge. Jeg vil ENORMT gerne have en salamander! Ved i hvad sådan nogle koster?

  • #2   7. apr 2008 130:)

  • #3   7. apr 2008 hmm min hund er desvære ikke særlig lille. men ja vi er nr 7 der har hende, og har så sendt som i dag haft snakken om hvorvidt vi skulle blive ved.. hun har en del problemer. og det hjælper bestemt ikke at hun er så stor.. det er buffy på mit profil billeed... hun er dejlig som dagen er lang, men pågrund af hendes fortid har hun udvist en adfærd der kan gå hen og blive farlig hvis vi ikke får vendt hende rundt...

    plus hun lige har været igennem en korsbånds opration.. plus det har vi en lille hvalp på 8 måneder .. og han er så en blanding af en gravhund og tysk jagt terrier.. så du kan nok forstå hvorofr tingene ikke må gå galt her hjemme...

    så nej har ikke hvalpe feber.. har nok i dem jeg har.. men ja har skam en mishandlet hund hehe bare knap så lille.. ps buffy bliver 2 til maj.. så hun har skiftet hjem ca hvar 2 måned... vi har haft hende i knap et halvt år..


  • #4   7. apr 2008 Betina G:

    Åh nej da? smiley Hvad har de gjordt ved hende siden hun er blevet sådan?


  • #5   7. apr 2008 tjaa de er bare blevet træt af hende eller ikke har kunnet have hende mere.. så istedet for at tage ansvar for hunden har de solgt hende vidre..
    hun var total forrviret da vi modtog hende, hun har især problemer med at blive efterladt.. hun har jo også fået en del forsklige trænings oplevelser.. det jo lidt svært at forklare.. men forestil dig hvad der ville ske med et barn, der blev flyttet sådan rundt, hver sted har deres regler, og hver gang buffy har været lige ved at løsne op og føle sig hjemme, ja så er hun blevet smidt vidre igen...

    det går fremad på mange områder.. før kunne vi ikke møde andre hunde anden at hun troed at de skulle overfaldes..( på en god måde) problemet ligger så bare i at det er de færeste hunde der vil overfaldes på den måde, og ja så er det endt i et pr slåskampe (før vi fik hende) og pågrund af buffys race ja så var hun ikke taberen. ( den lille hund andgreb buffy, den kom slemt til skade, men har det godt idag). men det har vi fået kontrol over, hun har lært hvordan man hilser på andre hunde, og at det altså er mor her der bestemmer hvornår og med hvem..

    men ja det er en daglig kamp, og der er lang vej endnu.. men hun er det værd..


  • #6   7. apr 2008 ville også rigtige gerne have en Hund.
    Min mor har kat og min lille bror har sin egen hund. men jeg har to marsvin. men dem kan jeg ikke gå med aller træne med eller noget-.-


  • #7   7. apr 2008 hov håber at mine stavefejl kan tydes.. ellers så spørg hehe sorry

  • #8   7. apr 2008 line.. jo det kan du.. jeg havde engang et marsvin jeg træned aglity med..

    det er bare et spørgsmål om at finde nogle små forhindringer.. det kan være en muresten eller et pr pinde.. og så skal du bare have en masvin sele ( de koster ca en 50 kr) og nogle godbidder ( gerne noget du ved dit marsvin elsker) og ja så lidt tålmodighed... du vil sikkert opleve at de marsvin bliver mere tamt og roliger..

    det kræver at du træner ca 20 dagligt, til at starte med skal du selvf starte i det små. så som at lære den at gå i en sele.. osv..


  • #9   7. apr 2008 ca 20 min dagligt.. ikke 20 gange hehe

  • #10   7. apr 2008 Brtina G:

    Ja det tager lang tid at rette op på det smiley Jeg har bestemt heller ikke fortrudt at jeg tog Mozart! Det var min nabo der havde fået ham af hendes kæreste som havde fået ham af hans søster som havde fået ham og så vidre. Men min nabo kunne bare ikke rigtig finde ud af at holde sig BAG grænsen hun gik altid over den og det gjorde jo at han blev tosset som en i fanden! Men med mig var der aldrig noget og en dag skulle hun så flytte og jeg sagde sådan lidt i sjov om ikke jeg måtte få ham for hun havde fortalt mig at han pib og hylede når jeg gik også sagde hun ja!!!

    Det var den bedste dag, men tiden har godt nok været hård nogle gange for i starten kom han kun frem når der kom gæster eller han skulle ud og gå tur og spiste kun om natten når vi andre sov... Man kunne heller ikke løfte ham få så troede han der skulle ske noget slemt og kæle ham skulle man også gøre forsigtigt for ellers troede han at man ville slå ham... Der kig vel også en 3 år før han blev okay og idag er han virkelig god der kan sagtens går 8 måneder mellem at han knurre og snapper efter folk.... Så det har så bestemt været kampen værd!!

    Håber også at I får jeres på rette køl igen for hun er jo af en dejlig race kan jeg se....


  • #11   7. apr 2008 *Jeg gad bare også heeelt vildt godt ha' en hund, og der er lige 2 af mine veninder der begge skal have hun om 3 uger.

  • #12   7. apr 2008 det er hun bestemt.. og tror da også at vi kan takke racen for at hun ikke har flere problemer end hun har.. men puhaa ku du ikke se hun havde Mozat´s problemer. av av... men ja håber også..

  • #13   7. apr 2008 Betina G: Jo for den da smiley Jeg har også takket gud mange gange for at han kun er sådan en lille hund eller var han nok blevet aflivet for mange år siden!!

  • #14   7. apr 2008 Vi har en lille hvalp på 11 uger nu smiley


  • #15   7. apr 2008 BØH !: Hold da op hvor er den sød!!! <3<3<3 Det er nu en liiiiidt større hund jeg gerne vil have... En i dur med en rottweiler og sådan...

  • #17   7. apr 2008 Ninette G:

    Det er du så heller ikke ene om smiley Det har jeg villet siden jeg var 15 smiley


Kommentér på:
Jeg vil have hvalp :(

Annonce