{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

min skade {{forumTopicSubject}}

jeg laver ikke det her indlæg for at svine nogen til eller løfte fingre for andre og sige i skla passe på, men jeg vil bare fortælle hvad der sket med mig og hvad det har gjort i mit liv..

jeg har fået slået to nakkehvirvler skævt ud så jeg har fået højre nervebane i klemme. hvilket gør at jeg ikke kan se ordenligt på højre øje eller hører ordentligt på højre øre. jeg har svært at ved bedømme afstand og jeg kan hverken reagere på ting der sker på min højre side eller hører.
min skade gør at min hjerne over producere smertestillende stof. hvilket gør at der kommer ubalance i hjernens stof niveau hvilket kan forveksles med en deprssion. og jeg derfro nu også skal være på medicin imod deprsion ikke fordi jeg har, men for at dæmpe syptomerne.
heldigvis kan det måske laves med en kiropraktor, men hvis min nervebaner er revet over kommer jeg aldrig til at kunne se eller hører ordenligt.
dte hele skete fordi jeg stod inde i end boks med hesten og ordnet noget vand til den. da den blev forskrækket og slog sit hoved lige ind i baghovedet af mig. så jeg også fik hjernerystelse og en masse blå mærker.
jeg siger ikke at man ikke skal gå ind til heste mere eller noget, og jeg er heller ikke bange for at gå ind i en boks med en hest, men jeg siger bare at man skla huske på at man ikke kun kommer til skade ved at falde af, blive sparket. mast eller bidt af heste. og man altid skal vide at det er et levende dyr på ca 500 kg som er flugtdyr af natur hvilket kan virke voldsomt.

jeg vil meget geren prøve at svare på spørgsmål om skaden eller skadsforløbet. da jeg mener at den viden jeg har fået fra den her oplevelse skal frem til andre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min skade
Kommentér på:
min skade

Annonce