{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

For mange regler på Hestegalleri? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Er jeg den eneste der sunes at her er for mange regler?
Jeg synes her er ALT ALT for mange regler, man må ikke dit man må ikk dat?..
Synes det er for mget, og det er vildt irriiterende at man næsten ikke må sige sin mening uden at blive frosset og måske smidt ud.?.. Vi har jo trods alt betalt for at komme ind..!!

Jeg synes man burde kotte nogle af reglerne sådan en som: Man må ikke have logoer på billederne.

- Jeg kunne forstå hvis man KUN havde sådan nogle billleder fra tosa. eller et eller andet, andet for så kan hesten jo lige så godt være en andens som det kan være ens egen? smiley

Talla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For mange regler på Hestegalleri?
  • #1   21. apr 2008 hmm ja det er der måske, men tror også det nogen gange er den måde reglerne bliver håndhævet på. der har været flere tilfælde(nævner ingen navne!) hvor folk er blevet frosset for ting som jeg har fået af vide af en ha'er at vi godt må. men det er fordi der er nogle haére der er mere strikse end andre tror jeg? - ikke at jeg ved det men det er mit indtryg

• #2   21. apr 2008 jeg syntes de fleste af reglerne er nødvendige for at det hele ikke bliver en stor omgang muderkastning

• #3   21. apr 2008 Jeg synes det er blevet så irriterende latterligt atvi næsten ikke kan trække vejre uden der også er regler for hvordan vi skal gøre det!!
    Vi må ikke det ene og vi må ikke det andet og vi må da i hvert fald under ingen omstændigheder sige voreshelt åbne og ærlige mening! Så blive du frosset eller i værste tilfælde smidt ud, og som talla siger vi ahr trods alt betalt penge for at blive oprettet herinde.
    Når der er så mange regler, og der konstant kommer nye, til sidst så er dat fan''me ikke sjovt og være herinde mere, HG risikere og miste deres burgere fordi de ikke synes det er sjovt mere!!
    Jeg synes det er enormt besværligt og være herinde med alle de sindssyg mange regler der bestemmer hvordan vi skal bevæge os.

Før i tiden (og det er godt nok nogle år siden men alligevel) måtte amn godt lave et indlæg hvori man advarede andre folk om en person der var fake eller havde tendens til at oprette mange fake heste, man måtte generelt bare godt advare hinanden om folk, og sige at mn lige skal være obs på det og det og det, men nu så bliver indlægget slettet og man får gud død og pine mig en hel roman af en advarsel, jeg sad lidt da jeg fik den PB "Hold da noget-jeg-ikke-må-sige en roman og sende", når advarslerne er så lange så ahr man jo glemt det der stod i starten når man læser den sidste linje, det er der jo ikke nogen logik i, og igen risikere man og blive frosset!!

Nå, ja lidt bro fra mig, og tro mig jeg kunne snildt komme med mere, men så bliver jeg sikert frosset.

Og nu gider jeg ærlig talt ikke hav hugget hovedet af fordi jeg siger min mening!!!!!!!!!

• #4   21. apr 2008 Jeg syntes ikke der er mangeregler, jeg syntes der er rigtig mange der slet ikke har gidet læse reglerne, og derfor bryder dem konstant..

• #5   21. apr 2008 Jeg vil ikke sige der er mange regler - tværtimod faktisk. Jeg synes det er lige tilpas, ellers ville det jo være det rene kaos herinde, hvis ikke der var så mange regler.

• #6   21. apr 2008 Sys ikke der er for mange, men de overvåger fuldstændig vildt meget. Og jeg er blevet frosset engang, og jeg har stadig ikke fundet ud af hvad jeg har gjort galt? Har ikke gjort noget af det man ikk må. Har tjekket alle regler og det igennem.

• #7   21. apr 2008 TrinesMads - Det kan være du har skrevet i en markedsannonce uden at være intereseret i at købe

• #8   21. apr 2008 Nope. Har kigget. Og så senere kommer der fra dem at ´jeg har været for negativ når man stemmer heste ind. Men når de kun har 1 billede eller har 7 mega ringe.

• #9   21. apr 2008 for negativ?

Det har jeg nu ikke oplevet XD

jeg plejer så også hver gang at skrive hvorfor jeg afviser, hvis det er jeg afviser smiley

• #10   21. apr 2008 Os mig. Der står jo os inden man opretter hvad der er godt for at komme ind. så er det vel os okay at afvise når de ikk har det ? .

• #12   21. apr 2008 Man må slet ingen ting herinde mere.

Kommentér på:
For mange regler på Hestegalleri?

Annonce