{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Røsle er INVALID -.-' {{forumTopicSubject}}

Nu skal I høre!

Her i den skønne, forlængede weekend har jeg, min veninde og hendes lillebror og en heeeel masse af hans venner været henne på et grønt-areal for at spille rundbold xD... det er sgide skægt! 8D

I går, søndag, skulle vi selvfølgelig også, så vi samlede lige nogle mennesker ind. Vi havde det sjovt.

Vi snakkede om alle mulige ting, og jeg fortalte dem, at jeg ikke kan slå vejrmøller. En pige slog en rigtig flot en, og så skulle jeg da lige vise, hvor dårlig jeg er.

Jeg tog lidt tilløb og stod på armene. Har ingen anelse om, hvor højt mine ben kom op, men det er ikke særlig højt tror jeg, hæhæ - jeg er bare spasser til sådan noget. Og lige pludselig føler jeg bare en fuldkommen ekstem smerte i mit højre knæ. Det føltes som om, knæet "røg ud" af der, hvor det rigtig skal sidde... NALLER, det gjorde ondt. Så sagde det GIGA knæk i det, og den gik tilbage igen. Wyrg, det gjorde bare ONDT!

Jeg sidder der og tager mig til knæet. Alle de andre griner, fordi de tror, jeg laver skuespil - og nok også fordi jeg er så tudedårlig til det der med vejrmøller. Jeg kan mærke, at jeg aldrig nogensinde kommer op igen. Min veninde kommer hen til mig og spørger, hvad der er i vejen, og jeg forklarer så godt jeg kan. De spiller videre, og jeg sidder og kigger på - og mærker mit knæ hæve. Min veninde kommer hen til mig lidt senere, og spørger, om jeg er sikker på, jeg er OK. Selvfølgelig er jeg ikke OK, men jeg skal da heller ikke ligne en tudeprins!

Mit venstre knæ er hævet op til dobbelt størrelse, det ligner en lille håndbold. Min veninde trækker mig op. Jeg kan overhovedet ikke støtte på det. Hun henter min cykel, som jeg lige kan komme op på, og jeg skubber mig frem med mit raske ben. Heldigvis er der ikke særlig langt hjem. Min far kan godt se, der er noget galt, så vi venter på, min mor kommer hjem fra at have afleveret min lillesøster til teater. Der går RØV lang tid, men endelig kommer hun, og det går i fuld... bil til skadestuen xD

Jeg får taget røntgen og bliver undersøgt et par gange. De kan se, der ikke er noget, der er brækket, men de ved ikke, hvad der er galt - det er åbenbart næsten umuligt at finde ud af, når det er så hævet. Vi bliver bedt om at ringe til dem dagen efter - i dag.

Om natten sover jeg en vildt dårlig søvn - jeg vågner vist hver anden-tredje-fjerde time for at skifte stilling, temmelig nederen... da jeg står op skal vi køre om ti minutter. Den eneste måde, jeg kan flytte mig på, er at sætte mig ned på røven og kravle med armene, hahahh xD... Røsle er baby igen!!!

Når, men vi kom da op. Jeg fik sat sådan en syg skinne på, og - jahaaar xD - fik udleveret 2 krykker!!!

Om 2 uger skal jeg ind for at finde ud af, hvad der rigtig er galt, og hvor lang tid jeg skal gå med røvskinne og lortekrykker... i mellemtiden må jeg lære at gå med krykker og et stift ben, hvilket altså ikke er så let som det ser ud til !

Så nu er jeg bare handicappet, jeg føler mig som en testperson i "Med andre øjne".

Noooo det er nederen xD

Håber, I nød min historie - det gør jeg ikke selv 8D... og min prutte-hest må vist tage sig til takke med at blive passet af andre mennesker.

Mvh Røsle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Røsle er INVALID -.-'
Kommentér på:
Røsle er INVALID -.-'

Annonce