folk og deres meninger? {{forumTopicSubject}}
jeg fik lige en påmindelse om at min hest bare stamper i jorden når han vinker.
- nej svarer jeg så, for han sætter ikke benet i jorden?
nå men så skulle jeg i hvert fald vide at folk de grinte af det når jeg ikke så det..
? jeg er da stolt af at jeg har lært min hest at vinke. han vinker på sin egen måde, og andre heste kan måske vinke på deres måde. er deres måde da rigtigere end basse's måde?
det synes jeg ikke. og jeg synes han er verdens dygtigste hest. det sårede mig virkelig.
jeg har det bare sådan at jeg er hamrende ligeglad med om folk synes det er rigtigere hvis hesten strækker benet og vinker på den måde.. min hest gør det jeg beder ham om, og er det så bare mig der synes at folk da må grine så meget de vil? de kan da være hamrende ligeglade kan de ikke?
skal jeg virkelig tage seriøst at folk mener at min hest stamper når den løfter benet og vifter med det?
en hest stamper da ikke før den sætter benet i jorden, løfter det, sætter benet i jorden osv. gør den?
lidt ligegyldigt indlæg herfra, men er det virkelig meningen at folk skal beslutte på min hests vegne at den gør det forkerte?
jan 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 94 Svar: 1.278
jeg synes da det var frækt at skrive en besked hvor man så henviser til en hest som gør det "rigtigt"
jeg havde så set den video, og jeg synes da at min hest gør det på sin egen mere specielle måde...
jeg må nok indrømme at jeg sagde til hende at nu var jeg sku så vant til at folk grinte af mig, så jeg var da flintrende ligeglad.
jeg tænkte bare: dem der griner af mig og min hest, må jo inderst inde være misundelige over at de ikke selv har tålmodigheden til den slags?
dec 2007
Følger: 46 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 637
men du skal være otalt ligeglad med hvad de andre siger ..
dec 2006
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.248
og nej, den vinker altså stadig ikke.. jeg har jo set de såkaldte "vink", enten tog den benet bøjet op, og ned uden at røre jorden, eller også tog den benet op og så ned i jorden igen..
Når en hest vinker strækker den benet frem og bevæger det op og ned, altså vinker..
jeg siger ikke at det ikke er flot at den kan stampe når du beder den om det, jeg siger bare at den ikke vinker..
og det var for din egen skyld at jeg gjorde opmærksom på, at folk var ved at være trætte af at høre at du sagde den kunne vinke, og den så bare stampede i jorden..
Er meget ked af at jeg gjorde dig trist, men synes da det var rarest for dig selv, at du fik det afvide, så I ikke (undskyld ordet) blev mere til grin
Hvis du sagde "se min hest kan stampe på komando", så ville folk nok smile noget mere, og med god samvittighed sige, at det er flot
jan 2007
dec 2006
jeg går ikke op i at mine heste skal kunne alle mulige kunster.. alligevel har jeg dog lært min shetlænder at stejle og den har kunnet neje, men det er 3 år siden vi sidst trænede det
dec 2006
jan 2007
og en hest stamper først når den sparker benet ned i jorden, og det gør den som oftest når den er irriteret
dec 2006
dec 2007
Følger: 46 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 637
jan 2007
der var jo nok andre heste til at distrahere.
jeg kan måske skaffe den til i morgen..
jan 2007
dec 2006
jan 2007
dec 2006
det var ikke for at være ond at jeg skrev det til dig, ville bare gøre opmærksom på det.
folk og deres meninger?