{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Fuck angster! {{forumTopicSubject}}

Hold kæft hvor er jeg træt af at have sådan nogle angster jeg har! Jeg kan dårlig nok handle ind uden at gennemtænke hvad jeg skal sige.. Lad os sige jeg skal købe en pose chips. den koster måske 15 kr. men istedet for bare at tage 15 kr. med i lommen tager jeg en 20'er med. bare for at være sikker, for tænk nu hvis den kostede 1 krone mere end jeg havde med? - det ville være pinligt.. eller hvis jeg kommer til at gå ind i en, kan dårlig nok se personen i øjnene igen. eller hvis vi skal fremlægge i skolen japper jeg igennem det hele og ryster på hænderne lang tid før vi skal fremlægge.. Det er simpelthen så provokerende!! nu sidder jeg og er ved at dø ved bare tanken om når vi skal op til fysik i afgangsprøve! :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck angster!
  • #1   5. maj 2008 ej hvor trælst smiley

  • #2   5. maj 2008 Bare slap af, du er et menneske ligsom alle andre ?

    Men okay, man kan heller ikke ligefrem kalde miig genert ;b


  • #3   5. maj 2008 Jge har samme problem. Jeg tør ikke at bruge mit kreditkort, fordi at jeg er bange for at jeg gør det forkert. Og har også meget svært ved at betale ved en disk osv xD

  • #4   5. maj 2008 Aarhg.. har det på samme måde.. smiley

  • #5   5. maj 2008 Seriøst jeg kan ikke slappe af xD kommer total op og køre, bliver helt varm i hovedet og sådan. det er mega røv.. der er ingen problemer hvis jeg er sammen med en, for hvis jeg gør noget forkert kan jeg bar grine xD det plejer jeg at gøre. men når jeg er alene så kan jeg slet ikke finde ud af det :S

  • #6   5. maj 2008 Tror det er en periode alle kommer forbi, måske? haha xD

  • #7   5. maj 2008 Mato - har aldrig tænkt over det men som du beskriver det, så kender jeg det godt. Jeg køber aldrig for det fulde beløb jeg har, for tænk nu hvis jeg egentlig har regnet forkert eller prisen er ændret og bliver mere end jeg har ?! Og har heller ikk altid ville bruge mit dankort, og hader at handle fordi jeg føler jeg så lang tid om det.

  • #8   5. maj 2008 Jeg har det på PRÆCIS samme måde, som du beskriver dig selv. I dag i engelsk skulle vi alle sammen beskrive noget, der stod på et stykke papir for hele klassen, for at se, om de kunne gætte ordet.

    Jeg kan godt engelsk, og jeg fik et ord så let som lampe, og alligevel gik jeg helt i sort. Jeg hader den slags /:

    Jeg har det også sådan, hvis jeg skal ringe til en. Så skal jeg VIRKELIG gennemtænke ALT, hvad jeg skal sige /:



  • #9   5. maj 2008 swoop: håber jeg, ellers dør jeg da xD

    nysted: præcis.. det er bare slemt

    heste: ;o.. præcis! jeg skulle idag ringe og bestille nogle biletter til en koncert for mine forældre. jeg sad og snakkede med min mor om det i 10 min; "Hvad skal jeg sige? hvad hvis de spørger hvilken en koncert det er? hvad hvis de spørger om betaling?" jeg kan slet ikke sådan noget.. eller hvis de der reklamer ringer med berlingske tidende eller sådan noget og vil reklamere, så siger jeg "øjeblik finder lige min far" og så kan han smække røret på. jeg tør ikke, kan slet ikke få mig selv til sådan noget xD det er egentlig lidt lamt smiley


  • #10   5. maj 2008 ender det alt for godt..
    du har også svært ved fremmede mennesker ikk??


  • #11   5. maj 2008 Rikke - når du har svært ved at komme ud iblandt andre mennesker så det fordi du har en slags social angst. Det giver dig en idé om at du har et kamera på skulderen som faktisk våger over dig, og dine tanker. " Hva tænker andre om mig ?" sådan foregår det, uden man bemærker det.

  • #12   5. maj 2008 Ja, det er i hvert fald noget jeg har kæmpet med hårdt og lææææange. Det er blevet meget bedre efterhånden, men det sidder stadig meget i mig. Jeg ved ikke hvorfor jeg har det sådan med omgivelserne. Jeg har det godt i klassen, har aldrig haft noget at være nervøs for og har masser af venner og veninder. Alligevel kan jeg gå helt i baglås, når jeg sidder i klassen og skal fortælle :s

  • #13   5. maj 2008 tja jeg havde det også sådan. men så fik jeg nogle nye veninder som altid bare smilte og slet ikke var generte. og det lærte jeg på en måde af. for nu kan jeg sagtens tage ned og købe ting selv og sådan hvilket jeg ikke kunne engang

  • #14   5. maj 2008 jeg har det på præcis samme måde ö faktisk gør jeg alle de ting du også skriver. + mange flere ting til.
    har ikke rigtig nogen råd, da alle dem jeg kender ikke har virket for mig


  • #15   5. maj 2008 nysted
    præcis.. det er pisse irriterende... :s


  • #16   5. maj 2008 Rikke - jaa' har lidt så meget af det jeg ikk kunne passe et arbejde og isolerede mig fuldstændig. /: Men selvom det kan være svært er der nogle gode metoder, til at afhjælpe det på vis man er villig til at arbejde med det. Det vigtigt man sætter sig for at gå en tur ud blandt andre en gang daligt uden nogle "støttepædagog" til at vejlede dine valg om hvor du ska sætte fødderne og bevæge dig hen. Samtidig så når du ud og handle med familien eller veninderne, så hver gang det kamera tænder og du så tænker " hva tænker de om mig" eller "de må da syntes jeg er grim" så gå videre og tænk på det du ska handle. I længden finder man ud af at ligesom en selv er de der for at handle og kk forfølge en med irriterende tanker.

  • #17   5. maj 2008 Team Nysted - Cita min skat - Rådgiver - Eriks. smiley K

    Jeg tænker tit over, hvad folk tænker om mig, og sådan burde det jo nok ikke være. Jeg har altid været så frygtelig genert også. Jeg kan huske i de mindre klasser, hvorda jeg pludselig kunne begynde at græde under en elevsamtale (og det var ikke fordi, der blev sagt noget rettet mod mig.) Jeg kunne bare ikke lide at være midspunktet, og derfor begyndte jeg at græde /:

    Jeg kunne forstå, hvis jeg havde en dårlig oplevelse med noget, man jeg ANER ikke, hvad det skulle være. Jeg har aldrig haft nogen problemer eller noget pånær dette ..


  • #18   5. maj 2008 Heste - da jeg var til psykolog sad vi med en ordentlig planche hvor jeg egentlig skulle fortælle hva jeg har af familie. Og jo mere jeg kiggede på min familie jo mere så jeg at det ikk ligger til os at snakke følelser og det ligger ikk til os at bekæmpe det sammen men hver for sig. Har du nogle sinde prøvet at kigge om du har det fra mor eller far ? Eller længere tilbage ?

  • #19   5. maj 2008 nysted
    .. det er self. rigtig.. Det er da også blevet bedre, men igen kun hvis jeg er sammen med nogen som jeg kan gemme mig bagved..


  • #20   5. maj 2008 Team Nysted - Cita min skat - Rådgiver - Eriks. smiley K

    Hmm. Jeg er ikke typen, der taler om følelser osv. Heller ikke om, hvordan jeg har det osv.


  • #21   5. maj 2008 Rikke - jamen det lige præcis den "støttepædagog" man ska ha smidt fra sig. Jeg begyndte at lade kæresten blive hjemme når der skulle handles, selvom butikker lå overfor os, havde jeg brug for ham til at være med til at træffe beslutningerne /:

  • #22   5. maj 2008 Heste - neej og det ligger meget tit tæt i familien, og så kæmper man jo kampen alene. Jeg havde familien der trådte ind. Min far sagde at "når man har det svært, søger man ikk hjælpen" ! MEN hvor mon han ved det fra ? Det er fordihan sev går og holder sine følelser inde og ved det svært at bærer en masse af dem i lang tid.

  • #23   5. maj 2008 nysted..
    måske det sulle afprøves.. tak for rådene.. smiley


  • #24   5. maj 2008 Det er faktisk rigtigt. Jeg takker også (:

  • #25   5. maj 2008 Rikke - jaa' kan sige det hjælper. Måske ikk de første gange men jo mere man prøver, jo mindre tænker man over det irriterende kamera og det hjælper dig til at slappe af. Held og lykke.
    Og skriv endelig en anden gang. (:

    Heste - Jaa' håber det kan bruges og sig endlig til en anden gang (: er rart at ku dele med andre.


  • #26   5. maj 2008 Det kan godt være, det her vil lyde en anelse langt ude, men hvis I vidste, hvor lang tid det tog mig, at oprette mit aller første indlæg herinde på Heste.Galleri.dk

    Jeg sad i 10 minutter og bare kiggede på teksten før jeg trykkede. Og da den blev oprettet hamrede mit hjerte helt vildt :s


Kommentér på:
Fuck angster!

Annonce