{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
297 visninger | Oprettet:

Har lige sat min pony tilsalg : ( {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger, en nedern ting.

Daphne er nu sat til salg på horse.dk.
den pony har givet mig super mange dejlig runder, hun er den absolut bedste springer jeg har haft!

men jeg er desværre for gammel til at ride pony nu.
andre der står i samme situation?

Se hende i mine annoncer*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har lige sat min pony tilsalg : (
  • #1   10. maj 2008 jeg er ikke for gammel, men ekstrem langbenet, så prøver at finde en lille pige til at "overtage" Lucas (;
    hvis jeg havde frit valg med at sælge ham til nogle, så havde jeg skisme solgt ham xD Men det har jeg desværre ikke (8

• #2   10. maj 2008 tjae, min pony er også til salg..
    heller ikke fordi at jeg er for gammel, men fordi at jeg skal på efterskole efter sommerferien. og så også fordi at jeg ikke har sammen interresse for hende, som jeg har haft..

• #3   10. maj 2008 Well, jeg er 14 og har planer om at beholde ponyen til dens sidste dage.

Jeg kan simpelhen ikke få mig selv til at sælge - selvom mine ben helst ikke skal blive længere, men er slet ikke for stor og bliver aldrig sådan rigtig for stor

Så blir han opklasset til hest - vi dropper dressurstævnerne(ponyen er alligevel springpony) og så springer vi til stævner samt jagt, military, fjordhestestævner og hvad vi nu ellers finder på:)

• #4   10. maj 2008 jeg har også lidt mistet lysten. skal ikke have hest lige foreløbelig

Kommentér på:
Har lige sat min pony tilsalg : (

Annonce