{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

fremmede tog billeder af os...? {{forumTopicSubject}}

Ja i dag red jeg på Spotti sammen med min veninde Lea og hendes Kylja, på udendørsbanen.
Der kom så to piger på 15-16 eller deromkring, som stod og begyndte at tage billeder af os imens vi red?
Det syntes vi ik var så fedt, fordi.. tja ved egentlig ikke hvorfor?
Men så red jeg så hen til min mor, og sagde ret højt: "Ved du hvem de to piger er?" og så to sek. efter så gik de xD ? (ja, jeg turde altså ikke spørge dem, fordi jeg er ret genert :I)

Har tænkt lidt på, om det mon er nogen bygger-børn fra den bygger hvor Spotti stod på før.
Fordi jeg er faktisk næsten blevet overfaldet herinde, det vælter ind med beskeder fra folk som går/har gået på den bygger, fordi de vil besøge, ride, passe eller have part på ham smiley det er ved at være ret provo -.-'

ved egentlig ik hvorfor jeg skriver dette indlæg xD

nå, hvad har I HG'er så lavet i dag? (:

<i>TOS</i>

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremmede tog billeder af os...?
  • #1   16. maj 2008 var der også en lille pige der gjorde med mig og frej da vi sprang jeg tænkte bare ARG! hvor bliver de billeder af?

• #2   16. maj 2008 Team Rvv - ja, man ved jo ikke om man kommer ud på nettet, og så hvis man liige sidder lidt grimt, så bliver der gjort grin med det eller sådan noget...? :S

Miss Perfect - altså jeg kunne godt selv finde på at tage billeder til et show, fordi det måske er flot el. lign., men ja det er lidt ubehageligt alligevel at tænke på at havne i ens fotoalbum sådan xD

Jeg ville synes det var okay hvis jeg kendte dem, og jeg så kunne få billederne på en eller anden måde, men jeg har jo aldrig set dem før, så kan ikke engang vide om de er herinde?? hehe

• #3   16. maj 2008 der var en buschaffør der gjorde det med mig så jeg ringede til bus firmaet og spurte om hvem han var

• #4   16. maj 2008 Er sgu godt nok ligeglad med sådan noget ;o)

• #5   16. maj 2008 Miss Perfect:

til show er det jo noget andet, og oplagt..

har selv redet hubertus foran nogle tusind mennesker, og det kommer da slet ikke bag på en at der bliver taget billeder steder hvor der er flere ryttere samlet til en begivenhed..

Jeg har prøvet, sidste skoledag, hvor der stod en halv gammel mand bag en busk og tog billeder af os,.. det føltes underligt..

• #6   16. maj 2008 det er nu ikke fordi jeg har noget imod at de fotograferede os, men jeg vil bare gerne vide hvem de er, hvorfor de gjorde det, og jeg kunne da også godt tænke mig at se billederne, for Spotti gik vildt godt i dag XD

• #7   16. maj 2008 har prøvet flere steder der er blevet taget billeder af mig og hestene.

Engang på mig og Robin's juletur. begge to nissehue på, var der flere der stoppede op på vejen. Vi vil lige ha et julebillede af jer. øøøh okay xD

• #8   16. maj 2008 hvis du er træt af at folk kan finde din hest der hvor den står så flytter du den eller sletter alt på din side herinde, som kan give nogen hint om hvor den står henne..

• #9   16. maj 2008 Louise - han er lige blevet flyttet til en anden gård (dog ikke på grund af dette), men der var der så en som kendte en, som kender Spotti -.-'
    men altså, det er fint nok at de skriver og sådan, men det kan godt være lidt irriterende nogen gange hehe.
    Er også blevet nød til at skrive en masse i profil teksten om at man ikke kan komme til at ride ham eller noget (;

Kommentér på:
fremmede tog billeder af os...?

Annonce