Intet med heste a gøre - fødselsdag:-) {{forumTopicSubject}}
Undskyld jeg stiller dette spørgsmål herinde, men herinde vil jeg sikkert kunne få forskellige svar
Jeg bliver snart 20 om 14 dage faktisk
Min kæreste har fødselsdag 2 dage før mig, (han siger han intet ønsker sig) han bliver 24..
Her den 7 skal vi så holde stor familie fødselsdag hvor vi bliver 32 mennesker. Der kommer 6 unger plus 3 under 1 år. Festen holdes i en gildesal og er så kommet til at tænke på, om vi som værter, skal sørge for noget børnene kan underholdes med.?
Festen starter kl 14 og forventer at slutte hen på aften..
Mit andet spørgsmål er, overvejer at købe en ipod nano til min kæreste, nu han intet ønsker sig.. men har i ellers andre foreslag? eller syns i også det er en fin gave?
Han har sagt jeg først får gaven den dag vi holder fælles fest, fordi alle skal se det..
(Jeg har ingen annelse om hva det er:-( )
Men syns i så også han skal vente med sin til fælles fødselsdag eller skal han ha den på sin rigtige fødselsdag..?
Tak fordi i tog jer tid til at læse og svarer
- Ha en go dag!
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.239
Jeg synes det er en fin gave (:
Det kan man altid bruge
Med hensyn til det med gaven, så ville jeg give ham det på hans rigtige fødselsdag. Tænk hvis han giver dig noget overdrevet godt, også får han ''bare'' en ioid nano. ikke fordi det ikke er en fin gave.
Man der er vel en grund til han vil give dig sin gave når alle skal se det? d: hehe
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 11 Svar: 67
burde jeg så købe en lille ting til ham til vores fælles..?
maj 2008
Hmm nogle der ellers har gode råd til hva en på 24 kan ønske sig.?
jul 2005
Følger: 135 Følgere: 150 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.239
Hvis du ikke synes det passer ind i stemningen at give din gave til jeres fælles, så giver du ham den bare en anden dag
maj 2008
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.576
en ipod er en fin gave
synes den skulle gives på hans rigtig fødselsdag
du kan også give ham en masse kærlighed, altid rart, eller hvis han er til biler og selv har en så giv ham noget i den dur
Intet med heste a gøre - fødselsdag:-)