{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Blev interviewet idag!ö {{forumTopicSubject}}

OMG!:b

<b>Så cykler jeg i skole her i morges, og da jeg så kommer ned på skolen får jeg så at vide at jeg skal stille min cykel på en pakeringsplads og ikke i cykelskuret, nånå tænker jeg bare xb

Da jeg så stiller min cykel der oppe kommer der 2 mænd fra 24 nordjyske og spør om de lige må stille mig et par spørgsmål, så siger jeg</b> <i>Æhhm, det ved jeg ikke?xD</i> men så går ham der bare igang og spør <i>Hvorfor holder du din cykel her idag?</i> *BUM!* så vælter min cykel og jeg vender mig om og siger <i>forhelved!xD</i> nå men så svare jeg ham så <i>Øhm, det ved jeg ikke?</i>
så siger han </i>Hvorfor ved du ikke det?</i> jeg svare det fik jeg bare afvide af ham der nede? xD</i> så siger han <i>Er det fordi at der ikke er nok plads i cykelskuret?</i> så svare jeg <i>Øhm, det ved jeg ik ?</i> så siger han <i>Hvordan er det i "myldretiden" nede i cykelskuret</i> så siger jeg <i>det ved jeg ik, der er meget lidt plads o.s.v</i>

Og så kan jeg ikke lige huske mere, men seriøst hvis det kommer i fjernsynet aften skriger jeg bare!, det var seriøst pinligt!xD
Men prøv lige at forstille jer mig komme der ned med snotted næse og tåre i øjne for jeg fik vind i øjne, så ligner sikkert en der tuder!xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev interviewet idag!ö
Kommentér på:
Blev interviewet idag!ö

Annonce