{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

arg ö (irritations indlæg) {{forumTopicSubject}}

jeg er rimelig irriteret lige nu.

det startede i morges da jeg kom over til donna tror klokken var ca halv 10. og jeg kan så se at hendes foder ligger i krybben = har hun været ude og natten, og jeg havde sagt flere gange at donna ikke skulle ud om natten før de havde fået lavet den lille fold(hun kan ikke tåle særlig meget græs og skal gå på en lille fold med en shetter) og da jeg så henter donna fra folden, er begge hendes ganacher mega hævede og hun har fået en bule under kæben, + en masse bitte bitte små sår rundt om munden, så hun kom ind i boksen og fik noget hø og lidt foder. og så blev hun vasket og nusset om, da hun helst ikke skal være for meget på græs, da hun jo tydeligvis ikke kan tåle det særligt godt.

nej hvor var jeg gal! og da jeg så skrev til hende der bor på gården hvorfor pokker donna var ude når jeg havde sagt at hun ikke skulle. - så svarede hun at de havde glemt det! ö man glemmer sku'da ikke at tage to heste ind!
det er virkelig træls, at jeg nu har en "syg" pony fordi de "glemte" at lukke dem ind.

så nu må jeg afvente og se hvordan hun har det i morgen, - men sårene ved munden heler i hvert fald ikke lige foreløbigt.

ville i finde jer i hvis nogen havde glemt at tage jeres heste ind og at de så blev syge?

jeg skal foresten ud og kigge på et muligt opstaldnings sted om 1 time.

måtte bare lige ud med min vrede.

hilsen christinna

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang / opsætning af lille reol 800 kr.
  • Havemand søges 3.000 kr.
  • Hæng lampe op 375 kr.
  • Opsætning af tv samt billeder 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arg ö (irritations indlæg)
Kommentér på:
arg ö (irritations indlæg)

Annonce