{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Fysik xD {{forumTopicSubject}}

Baah, skal op i fysik i morgen -.- det går slet ikke, har alt for meget at tænke på med den nye hest som kommer hjem på onsdag smiley er egentlig ikke nervøs. Hader fysik, og ved at jeg får en dårlig karakter, og er egentlig pænt ligeglad. Skal ikke bruge fysik til noget. Jeg tror ikke, at jeg kommer i en situation en dag hvor jeg tænker "Ej, det var ærgeligt at jeg ikke fulgte med den gang vi lavede et forsøg om magneter, For det skal jeg virkelig bruge nu!!" xD det må jeg nok indrømme :b.
Nå, what ever. Andre der har været op i fysik, eller skal i år? =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fysik xD
  • #3   8. jun 2008 jeg skal op i fysik på tirsdag Ö
    OMG!


  • #4   8. jun 2008 skal op i engelsk tirsdag
    og fysik torsdag = det kommer til at gå sindsygt dårligt !


  • #6   8. jun 2008 JP - Jeg har forberedt mig på alle de fag vi kunne trække. har en disp. for alle fagene, selvom jeg fatter nada af hvad der står. men det hele står i dem, alt fakta osv. og så nogle forsøg jeg kan lave til hvert enkelt emne. altså man kommer ind, så trækker man og så har man 10 min. til at gøre ting klar, og ligge sine papire i orden så man ikke står og roder rundt med magnetisme papire og du så har om syre xD. Ja, det vare 2 timer i alt med forberedelse som ca. er 10 min og karaktergivning i c. 20 min. på min seddel fra skolen, står der at der er 1 time og 10 min. til forsøg og alt det. resterende tid er til forberedelse og når man er færdig.

  • #8   8. jun 2008 Milla - Ja. Man må have ALT med. jeg har f.eks. både min mappe med fysik helt ned til 7 klasse, + min fysik bog fra skolen af for 9 klasse xD

  • #9   8. jun 2008 Jeg har allerede været oppe i fysik. i et emné som eg ikke var med til at gemmen gå i skolen da jeg var syg. jeg lå til et 7 tal indtil eg kom til kemi delen stå gik jeg lidt i stå da jeg fattede narda af den så endte med en 4 tal men det jeg nu også godt tilfreds med..

  • #10   8. jun 2008 jeg skal også op i morgen smiley

  • #11   8. jun 2008 JP - altså mine er ikke en disp. det er bare en masse notater. f.eks. syre, så har jeg skrevet at syre er et stof der afgiver H+ ioner, og baser er er et stof der optager H+ ioner. og så eksempler med at når man så blander en syre og en baser så neutralisere man dem fordi at de syren jo afgiver H+ ionen og baser optager H+ ionen. og så en masse fakta og stærke og svage baser og syre, hvilke syre der er stærke og hvilke der er svage, hvorfor de er det og det samme med baser. og så bare derud af XD

Kommentér på:
Fysik xD

Annonce