{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

AVAV! {{forumTopicSubject}}

Ui ! . jeg skulle lige ud og prøve en hest fordi jeg skulle havde haft den til "opridning" . hun turde ikke selv ride den da den havde smidt hende af, og hun har kun haft ham en månede' .
Han var virkelig smuk, og virkelig rolig !
da jeg skulle p på ham stod han helt stille, jeg skulle lige til at svinge mig over, dahan hoppede mega højt op i luften og jeg landte lige på R*ven ..
Nå, men vi longere ham så lidt så han kunne slappe af igen, og han var totalt stille og nede på jorden igen, jeg fik hans ejer til at holde ham, og da jeg så havde sat mig op, bukkede han og stejlede, og havde ikke fået begge fødder i stigebøjlen, også hang jeg så der på siden, fordi jeg ikke kunnefå min fod ud af stigebøjlen igen ^skide smart, nå . men så da jeg var faldet helt af - vælger hesten af træde på mig op til flere gangen. da hun stadig havde fat i ham ..
Så julie slap lige med en finger der er fuldstændig smadret, 5 brækket tær , og en form for "vrid" i foden .
så frem med krykkerne ..
Argh! godt det ikke var min egen hest der tede sig sådan .
skal lige siges at han har været 6 uger i ridning, og der plejer ikk at være noget, men hans ejer fik en skade i låreet efter han smed hende af, så hun har ikke lige haft modeet , men han har været for hænder hver dag ellers.. Surt /:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AVAV!
Kommentér på:
AVAV!

Annonce