{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
296 visninger | Oprettet:

Syntes i at hun er for billig? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Syntes i at min pony Santana er for billig?
Hun koster 13000 kr. er en 3'er pony på 126, 6 år. blevet redet i 1 år, rimelig meget fremadgående, og stadig lidt rå, men springer fuldstændig fantastisk. springer MB-MA baner herhjemme, og har sprunget 110 cm. ld-lc til sit første stævne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syntes i at hun er for billig?
  • #1   23. jun 2008 Jegved ikke om det er FOR billigt, me hun er ikke dyr i hvert fald det er sikkert.

Havde jeg været 3'erpony-rytter så kunne jeg godt være sprunget til:o)

• #2   23. jun 2008 ja i forhold til alt det andet skravl der koster 13, så er hun billig.

• #3   23. jun 2008 Det er vist en fin pris, den har jo ikke vist nogle resultater endnu...
    Personligt ville jeg aldrig selv give 13000 for sådan en pony, men priserne er jo steget på alle ponyer

• #4   23. jun 2008 tja, du kan nok godt tillade dig at sætte hende højere op i pris, du kan jo bare srkive at prisen kan forhandles (;

• #5   23. jun 2008 ...personligt ville jeg ikke selv have råd ti lat give mere, men det er der nok en masse andre der har?? XD

• #6   23. jun 2008 Okay delte meninger smiley
    Har fået afvide af nogle af vores venner, som selv har solgt ponyer til 100.000 at mange gode ryttere ikke kigger på billige heste smiley men syntes bare ikke at det ville være fair med højere pris, hun har ENORMT meget talent, men mangler en 3'er rytter som kan få hende ud og springe.. (søger sådan en, så hun kan få nogle resultater!)

• #7   23. jun 2008 hun er bestemt ikke dyr
    red jeg 3'er ville jeg klart springe til

er helt vild med hende og hun virker da som en pony med en masse talent
    mmmmm

• #8   23. jun 2008 Hvis du ikke kan finde den rigtige ponyrytter, der har alderen, så kunne du lade hende gå stævne med en der er lidt ældre. De skal bare starte udenfor konkurrence så.

• #9   23. jun 2008 Vil ikke sige at gode ryttere ikke kigger på "billige" heste/ponyer...

Min sidste købte jeg af en landmand ,som bare havde en hoppe til at gå, hoppen havde et føl med sig da han fik den på Hjallerup marked.

Føllet var blevet 4 år da jeg stødte på den, jeg gav 10000 for ham, en vallak på 168, som idag går intermediere :0)

Men jo der er mange som ikke tror de får noget for 10-15.000, men det er jo også fordi alle siger sådan og så bliver alle de dårligere heste jo skruet op i pris og alle de gode bliver bare endnu dyrere...

Men din pony ser fin ud til de penge

• #10   23. jun 2008 D14
    Nåå ja.. det har jeg aldrig tænkt på egentlig.. ??
    Tror jeg vil spørge min gode veninde som er 14, om hun evt kunne tænke sig det så smiley

• #11   23. jun 2008 karina N , problemet i mange dygtigere ryttere er også tit at de vil have heste der kan noget,derfor kigger de ikke i disse prisklasser, da de så selv skal uddanne også

• #12   23. jun 2008 Jannie.

Ja det er fuldstændig korrekt :0) Og det kan jeg også sagtens forstå.

Men synes bare det er vildt at en pony, som da jeg var ponyrytter gik landsstævner og var b pony kostede 35000 dengang.

Idag får du ikke meget landsstævnepony for under 60000 og i det hele taget intet kat 2 og kat 1 pony under 25000 når de kan gå rundt på en bane

• #13   23. jun 2008 karina, det er meget rigtigt.. heste er blevet dyre, kan også huske da jeg købte min første ponyer (1999) gav vi 6.000,- for mor + føl og da jeg købte en 3 års vallak i 2006 gav jeg ca 18.000,- , bare prisen der er 3 doblet , og jeg fik ham billigere fordi jeg kendte sælger, + at det kun er for én hest.

Hvis du ved hvem Nickie Madsen er solgte hun jo også sin 18 års kat III pony for 250.000 ,- sidste år.. så priserne er steget helt vild de sidste 3-4 år især, der er det gået helt amok.

• #14   23. jun 2008 Det er bare enormt svært. for jeg vil jo gerne snart af med hende, da jeg skal købe en springhest, og hvis prisen er for høj er der ingen henvendelser, men heller ikke i denne pris. smiley håber bare at der lige pludselig er en der kan bruge hende smiley ellers var planen at vente til næste år, og gøre hende super god, men så stiger prisen jo også rimelig meget ..

• #15   23. jun 2008 * Maudee *
    Tror nu ikke lige man kan finde en pony som Santana til 5000 ,-

• #16   23. jun 2008 Jeg tror nu heller ikke du kan finde mange ponyer til 5000 nogen steder idag

Kommentér på:
Syntes i at hun er for billig?

Annonce